Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Vel riktig. Men Bergen Kino er blitt utvidet og har nå også et bygg de kaller Magnus Barfot. Synes det navnet er mye artigere. Og jeg er også fra Oslo-området (Sloråsen). Men så har jeg jo bodd i Bergen siden jeg var fire.  :!:

9009047[/snapback]

 

Og jeg som synes Kåtbæk, Ballerup og Blære i Danmark var morsomt.. :!:

 

Whut?

 

Aldri mobbe byen :(

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Baaaah. Hvorfor har det seg slik at jeg på merkelig vis faller inn i SO6 hver gang jeg er på nippet til å ha blitt avendt? Ser ut til at mine små avruningstiltak mot SO ikke virker. SO er opium for folket! Det må bort! :p

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Baaaah. Hvorfor har det seg slik at jeg på merkelig vis faller inn i SO6 hver gang jeg er på nippet til å ha blitt avendt? Ser ut til at mine små avruningstiltak mot SO ikke virker. SO er opium for folket! Det må bort!

9009088[/snapback]

NEI! Folket trenger opium! :cry:

Lenke til kommentar
Baaaah. Hvorfor har det seg slik at jeg på merkelig vis faller inn i SO6 hver gang jeg er på nippet til å ha blitt avendt? Ser ut til at mine små avruningstiltak mot SO ikke virker. SO er opium for folket! Det må bort! :p

9009088[/snapback]

 

Opium til folket!*danne rasende mobb og bryte gjennom barrikadene mot intraforum*

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Hjelper ikke.. føler meg skikkelig sint.. og jeg vet ikke hvorfor..  :no:

9009040[/snapback]

Prøve å tenke på noe annet? :(

9009056[/snapback]

 

Jeg prøver... vil gjøre sinna-ting.. føler jeg..

 

Pusur: Nei

 

Smilefjes: Jeg.. skal ikke det.. jeg er ferdig om ca 40 sekunder..

 

Vi snakkes.. :(

Lenke til kommentar

Øøøøhm, så du sier opium for folket altså? Ønsker du et ødelagt samfunn fullt av SO-problemer? En Bundy på hvert gatehjørne som spør om å få se nipplene dine og voldtar deg når du minst venter det? Et samfunn preget av pedobear sign of approval og tvilsomme mennesker?

Lenke til kommentar
Øøøøhm, så du sier opium for folket altså? Ønsker du et ødelagt samfunn fullt av SO-problemer? En Bundy på hvert gatehjørne som spør om å få se nipplene dine og voldtar deg når du minst venter det? Et samfunn preget av pedobear sign of approval og tvilsomme mennesker?

9009118[/snapback]

:dontgetit: Ok. Jeg glemte Bundy.

 

Bundy til folket!!!

Lenke til kommentar
Øøøøhm, så du sier opium for folket altså? Ønsker du et ødelagt samfunn fullt av SO-problemer? En Bundy på hvert gatehjørne som spør om å få se nipplene dine og voldtar deg når du minst venter det? Et samfunn preget av pedobear sign of approval og tvilsomme mennesker?

9009118[/snapback]

 

Ja?

Lenke til kommentar
Øøøøhm, så du sier opium for folket altså? Ønsker du et ødelagt samfunn fullt av SO-problemer? En Bundy på hvert gatehjørne som spør om å få se nipplene dine og voldtar deg når du minst venter det? Et samfunn preget av pedobear sign of approval og tvilsomme mennesker?

9009118[/snapback]

 

Hvordan er det annerledes fra dagens samfunn?

Lenke til kommentar
Ingen badminton hos deg..  :ohmy:

9009142[/snapback]

 

NEEEEEEEEI!! :cry:

 

Jeg vet ikke hvilket samfunn dere lever i. Men mitt samfunn er hvertfall Bundy-fritt, tro det eller ei!

 

Epletyv må gjerne komme og spille en omgang Mario Kart 64 hos meg på 46" LCD-TV ;)

9009146[/snapback]

 

Vi har stengt oss inne i vår egen lille boble. Her sitter vi og flørter med alt som står og går som kommer i nærheten og deler perverse ytringer.

 

 

Eyyyyy! :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...