Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
-Luffe.. *sukke*

 

Det er morsomt og god trening når du er intressert.

9008765[/snapback]

Æsj, traff vel ca. halvparten av ballene skikkelig, resten rulla bare bortover bakken. Men de jeg traff gikk jo ganske langt :wee: Skulle hatt noen pegs, da er det så lett å treffe.

Lenke til kommentar

9008843[/snapback]

 

Det der er muligens i gamlebyen, men er lite kjent i og rundt sentrum.

 

Hva gjør dere i Bergen når dere er her forresten?

 

EDIT: Når eg tenker over det er det flere steder som ligner på det der, så har ikkje peiling på hvor det er. =/

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Det der er muligens i gamlebyen, men er lite kjent i og rundt sentrum.

 

Hva gjør dere i Bergen når dere er her forresten?

 

EDIT: Når eg tenker over det er det flere steder som ligner på det der, så har ikkje peiling på hvor det er. =/

 

Loker og shopper.

Ja, det er gamlebyen :b

Hva? Sier du at du er lite i sentrum? :ohmy:

 

Æsj, traff vel ca. halvparten av ballene skikkelig, resten rulla bare bortover bakken. Men de jeg traff gikk jo ganske langt :wee: Skulle hatt noen pegs, da er det så lett å treffe.

 

Man bruker da ikke pegger på ranchen :b

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Man bruker da ikke pegger på ranchen :b

9008909[/snapback]

Nei, men den lille gummidingsen, iallefall jeg :p Var ikke på ranchen heller, var i hagen.

Lenke til kommentar
Loker og shopper.

Ja, det er gamlebyen :b

Hva? Sier du at du er lite i sentrum?  :ohmy:

9008909[/snapback]

 

Er lite i sentrum, ja. Har ikkje så mye å gjøre der når man hater å handle. :p

 

Men dere burde ta dere en tur opp på byfjellene viss dere er i Bergen. Ser nesten ikkje poenget med å være i Bergen uten en byfjellsvandring. I Arna er det også flotte fjell. Reppadalsturen over Arnanipa er f.eks. fantastisk fin, ikkje tar den så lang tid heller, men det spørs egentlig litt på hvilken vei du tar. Dessuten kan turen Sandviksfjelet - Rundemann - Fløyen anbefales, tar 3-4 timer.

 

Fjell :love:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Er lite i sentrum, ja. Har ikkje så mye å gjøre der når man hater å handle. :p

 

Men dere burde ta dere en tur opp på byfjellene viss dere er i Bergen. Ser nesten ikkje poenget med å være i Bergen uten en byfjellsvandring. I Arna er det også  flotte fjell. Reppadalsturen over Arnanipa er f.eks. fantastisk fin, ikkje tar den så lang tid heller, men det spørs egentlig litt på hvilken vei du tar. Dessuten kan turen Sandviksfjelet - Rundemann - Fløyen anbefales, tar 3-4 timer.

 

Fjell :love:

 

Har gått Sandviksfjellet.

Hater fjell. Liker byen bedre :wee:

Lenke til kommentar

Loker og shopper.

Ja, det er gamlebyen :b

Hva? Sier du at du er lite i sentrum?  :ohmy:

 

9008909[/snapback]

Det heter ikke gamlebyen, det heter Gamlebergen! Amatører begge to.. *Tsk* :p

Jeg er relativt godt kjent i Bergen sentrum. Kanskje ikke så godt kjent når det kommer til nattklubber, fordi det bare finnes drittklubber når det gjelder 18-årsgrense. Dermed venter jeg til jeg blir 20 med å gå på slikt. Ellers er jeg godt kjent på Landås, og i byfjellene.

Lenke til kommentar
Det heter ikke gamlebyen, det heter Gamlebergen! Amatører begge to.. *Tsk* :p

Jeg er relativt godt kjent i Bergen sentrum. Kanskje ikke så godt kjent når det kommer til nattklubber, fordi det bare finnes drittklubber når det gjelder 18-årsgrense. Dermed venter jeg til jeg blir 20 med å gå på slikt. Ellers er jeg godt kjent på Landås, og i byfjellene.

 

Tsk, er fra Osloområdet, så har en unnskyldning sådetså! :wee:

Men jeg vet at kinoen i Bergen heter Konsertpaleet, fordi jeg ler av det navnet hver gang jeg hører det.. *host* :D

Lenke til kommentar
Har gått Sandviksfjellet.

Hater fjell. Liker byen bedre :wee:

9008978[/snapback]

 

Byen. Pfft.

 

Legen testet meg for HIV. Hurra... o_O

9008984[/snapback]

 

Hva er det NÅ du har gjort? :tease:

 

Det heter ikke gamlebyen, det heter Gamlebergen!

9008997[/snapback]

 

Gamlebyen=gammel del av by. Gamlebergen=Gammel del av bergen.*prøve å bevise at man har rett*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...