Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
btw.. Bordtennis eier tennis og golf!

9008497[/snapback]

Haha. Tennis eier de to andre anytime. Mye mer krevende enn bordtennis og mye morsommere enn golf :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Og du har prøvd golf? :p

9008566[/snapback]

Har prøvd drivingranch :cool: Fant noen gamle jern på hytta, 2'er, 3'er og 5'er. Men var litt deilig følelse når man fikk skikkelig treff :D

Lenke til kommentar
Har prøvd drivingranch :cool: Fant noen gamle jern på hytta, 2'er, 3'er og 5'er. Men var litt deilig følelse når man fikk skikkelig treff :D

 

2 og 3-jern finnes ikke. De heter fint drivere :b

5 er jern.

Og, ja. Er en dritdigg følelse når du klarer å slå helt rett uten å gjøre en hook eller slice. Har aldri drivet mer enn 160 meter da ;/

 

Her eg er er det strålende sol.  :ermm: (Eg er i en av bydelene)

 

Hvor i Bergen bor du?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Har prøvd drivingranch :cool: Fant noen gamle jern på hytta, 2'er, 3'er og 5'er. Men var litt deilig følelse når man fikk skikkelig treff :D

 

2 og 3-jern finnes ikke. De heter fint drivere :b

5 er jern.

Og, ja. Er en dritdigg følelse når du klarer å slå helt rett uten å gjøre en hook eller slice. Har aldri drivet mer enn 160 meter da ;/

2'ern og 3'ern ser iallefall ut som vanlige jern, så trodde de var det :p Hook eller slice? Tror jeg har slått rundt 150m selv med en lånt driver, men da føyk ballen sjukt langt mot høyre.

Lenke til kommentar
2'ern og 3'ern ser iallefall ut som vanlige jern, så trodde de var det :p Hook eller slice? Tror jeg har slått rundt 150m selv med en lånt driver, men da føyk ballen sjukt langt mot høyre.

 

Hm, ikke hørt om de ihvertfall.

 

Hook:

hook_trajectory_small.jpg

 

Slice:

slice_trajectory_small.jpg

 

 

Hvorfor vil du vite det? :ph34r:

 

Viss eg sier det, lover du å komme og spille badminton topless? :love:

 

For å hjemsøke deg vel.. :)

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hm, ikke hørt om de ihvertfall.

9008666[/snapback]

Da blir det som oftest slicer på meg. Det er snakk skikkelig oldschool-køller, sikkert 30-40 år gamle :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Slice er veldig vanlig å få, det kommer helt ann på hvordan du holde kølla.

9008733[/snapback]

Hmm, jeg bare holdern og kliner ballen så langt jeg klarer. Nå tok jeg en tur ut og slo noen baller utover jordet :D

Lenke til kommentar
Pusur: Simpelt.. Øyranetorg i Arna

9008733[/snapback]

 

Selfølgelig var det simpelt. Viss eg ville gjort det vanskeligere så hadde eg da funnet et bilde som ikkje viste et slikt landemerke.

9008768[/snapback]

 

Filnavnet er: 800px__C3_98yrane_torg

 

Jeg brukte google: Søkte etter "*yrane"+"torg"

Da fikk jeg i brødteksten på første link: "Øyrane Torg"

Jeg brukte google og søkte på: "Øyrane Torg"

Denne gangen finner jeg: "Øyrane Torg er kjøpesenteret i Indre Arna" i første linken, brødtekst.

 

..google er min venn :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...