Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9008199[/snapback]

 

*leke smartass*

 

Hva er det som hindrer han i å legge nødvendige kommandoer inn i et script, og så legge den inn i f.eks. planlagte oppgaver til et visst tidspunkt daglig elns.?

 

*vente på knusende argumenter*

9008248[/snapback]

 

Sjefene hans.. Need I say more?

 

..Rebecca.. på grunn av deg må jeg begynne å se på tennis.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Mye kulere å SPILLE tennis da :D

9008432[/snapback]

Det er vanskelig å spille tennis. Hver gang man skal dra til ballen litt ekstra hardt flyr den bare avgårde ut i skauen eller ut av banen :(

Lenke til kommentar
Opp i luften. Pappa og broshan spiller tennis og golf. Jeg er den eneste som ikke spiller tennis. Fordi jeg skyter bare opp i luften..  :hrm:

9008445[/snapback]

Jeg prøvde det en gang for 10 år siden eller noe. Nesten hver gang jeg skulle ta et backhandslag ble ballen på mystisk vis sittende fast i nettingen rundt banen ved siden av meg. :p
Jeg er så forbannet glad i ordet "gøyere".

 

Når skal folk innse at det ikke er et ord?

9008468[/snapback]

Folk er dessverre idioter. Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Opp i luften. Pappa og broshan spiller tennis og golf. Jeg er den eneste som ikke spiller tennis. Fordi jeg skyter bare opp i luften..  :hrm:

9008445[/snapback]

Ja, den varianten får jeg også ofte til, men så har jeg ikke spillt mange gangene heller :p

Lenke til kommentar
Ja, den varianten får jeg også ofte til, men så har jeg ikke spillt mange gangene heller :p

 

Haha, har gått fra håndball til tennis og til slutt golf.

Har en kjærlighet til små baller (:!:)

 

Jeg er så forbannet glad i ordet "gøyere".

 

Når skal folk innse at det ikke er et ord?

9008468[/snapback]

 

Er det bare jeg som har lagt merke til den stygge pringlesreklamen der hvor det står 'enda godere' på slutten, som går hver gang jeg ser på tv (og det er sjeldent) ?

 

Hvordan har du det, vennen?

 

Jeg lever :)

 

Er det INGEN som spiller badminton her? :(

9008502[/snapback]

 

Jo, bare på sommeren når det er masse sol :D Gøy å spille i hagen i bare bikini :wee:

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...