DemoniZer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Equerm, haha.. du sier noe der.. Kjipt å ikke kunne automatisere det.. jeg hadde gjort det på flekken! Latskap Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva syns egentlig folket om avataren min? Det er meg btw Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Laptopen er på reparasjon, så jeg sitter på en Linux-datamaskin fra 2001. Ikke bare må jeg slå den på og av 5 ganger for at den skal fungere... Ferien min går ut på å levere aviser 6 dager i uka i 6 uker. Og det regner, og mens jeg var i Montenegro så kokte jeg i 46 graders hete. For et hundeliv... Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tror du jeg får lov å begynne å knote med programmer som folk her på huset har "utviklet" når jeg er lærling? Nåneidu, ikke rør ting som fungerer, ihvertfall ikke når du ikke har nok streetcred 9006816[/snapback] Kopier programmet å knot på kopien og ikke den ekte for å se om det fungerer også viser du forbedringen til den som du trenger å vise det til å så får du massevis med creds Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Den store P: Syns det ligna på en 3D model. (no offence) Endret 5. juli 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hehe. Hvorfor gjør den det? Eller hva får den til å se ut som det? Endret 5. juli 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Den store P: Syns det ligna på en 3D model. (no offence) 9006834[/snapback] Ligna min avatar på en 3d modell? 9006839[/snapback] Ja litt, siden den er liten Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Allright, jævla bra lagd 3d modell da? Hehe Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg tenker LEGO, ikke spør hvorfor. Likte gamle avataren bedre. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jeg tenker LEGO, ikke spør hvorfor. Likte gamle avataren bedre. 9006855[/snapback] Den puslebiten med P på? Den var det så mange som klagde på.. dårlig kval osv, osv. Endret 5. juli 2007 av Den store P Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Den Store P: Ja. Equerm! Processing files in subdirectory I:\Mine dokumenter\Favoritter... Processing files in subdirectory I:\Mine dokumenter\Forbedringer etc. Svarmal-NY.txt 34 lines Processing files in subdirectory I:\Mine dokumenter\l°nning... Processing files in subdirectory I:\Mine dokumenter\OS... Processing files in subdirectory I:\Mine dokumenter\OS\DemonOS... Processing files in subdirectory I:\Mine dokumenter\PHP... Processing files in subdirectory I:\Mine dokumenter\Skrivebordsikoner --------------------------------- Total files found: 4 Total lines in found file: 97 ITS WORKING!! *le ondt* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 DemoniZer. Hai! Off, nå sender jeg ut tonnevis med giroer til late russ som ikke har betalt inn russeavispenger. Makes me sick. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvorfor gjør du det? Vil du bli pengeinnkrever når du blir stor/større? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tonio: Jeg satt i avisredaksjonen og har derfor en del av ansvaret for å kreve inn penger. Vel, vi hadde ærlig talt trodd at folk skulle betale når.. de fikk solgt avisene, men ikke alle tenker slik, tydeligvis. Arr.. Så, siden jeg er i banken har jeg easy tilgang på tonnevis av giroer samt adresser/kontonr osv - ergo en lett jobb for meg å sende ut. Men det BESTE hadde jo vært om dem.. bare hadde BETALT. Det er jo ikke så vrient. Gærrh.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er ikke lov til å srkive dialekt på forumet sant? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg kan betale deg, if you catch my drift.. (Finner ikke det bildet av flørteikonet, men men.. ) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 DemoniZer. Hai! Off, nå sender jeg ut tonnevis med giroer til late russ som ikke har betalt inn russeavispenger. Makes me sick. 9006871[/snapback] First of all.. Hey darlin' Giro-mannen! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg kan betale deg, if you catch my drift.. (Finner ikke det bildet av flørteikonet, men men.. )9006917[/snapback] Wink wink, nudge nudge. First of all.. Hey darlin' Giro-mannen! 9006918[/snapback] Beware, ellers sender jeg en giro på EN MILLIARD.. EURO.. to a mailbox near you. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 "Near you" kan jo bli morsomt... :!: Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Da får du en gogool disketter kastet etter deg! (8-toms dobbeltsidig) EDIT: Røykpause Endret 5. juli 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg