Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en kjedelig diskusjon. Fotball og håndball er jævlig kjedelig til tider.

Eneste grunnen til at jeg faktisk kan se på en eneste fotballkamp er om Arsenal / Q.P.R spiller og eneste grunnen til at jeg kan se en håndballkamp er fordi jeg ler meg ihjel når jeg ser alle jern-jomfruene og panser-lesbene som løper rundt på banen.

Lenke til kommentar
Hvis du så på kampen i dag så så det jo nesten ut som hele det russiske landslaget (med et par unntak) var menn... Så man kan jo begynne å lure

7525404[/snapback]

Hahaha, ja så jævlig enig jeg er! Veit ikke hva hun heter, men var ei med rødt hår. Fytti helvete som hun så ut. Hun hadde sikkert klart å ta meg med på vinterens vakreste (?) eventyr, mot min vilje.

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at jeg faktisk kan se på en eneste fotballkamp er om Arsenal / Q.P.R spiller og eneste grunnen til at jeg kan se en håndballkamp er fordi jeg ler meg ihjel når jeg ser alle jern-jomfruene og panser-lesbene som løper rundt på banen.

7525356[/snapback]

Syns det er artig å se de "sloss" sin vei fram ^^
Lenke til kommentar
Hahaha, ja så jævlig enig jeg er! Veit ikke hva hun heter, men var ei med rødt hår. Fytti helvete som hun så ut. Hun hadde sikkert klart å ta meg med på vinterens vakreste (?) eventyr, mot min vilje.

7525418[/snapback]

"Russisk håndballsåiller voldtar norsk xx-åring!" ser for meg overskriftene i VG. :p

Litt ute i artikkelen:"Det verste var da hun dro av seg klærne, og det viste seg at hun slettes ikke burde spille på damelandslaget," sa DemonFudge til vår utsendte reporter.

Lenke til kommentar

7525418[/snapback]

"Russisk håndballsåiller voldtar norsk xx-åring!" ser for meg overskriftene i VG. :p

Litt ute i artikkelen:"Det verste var da hun dro av seg klærne, og det viste seg at hun slettes ikke burde spille på damelandslaget," sa DemonFudge til vår utsendte reporter.

7525455[/snapback]

:!: Jeg dør! Latterkrampe! argh! ! !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...