Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*kremt* Der tar du faktisk feil. Må jeg minne deg på at du forandret fakta i sted?

 

Dessuten er du også uenig.

9005941[/snapback]

Det var du som sa at jeg kunne forandre fakta. Dessuten er jeg ikke uenig. Jeg har rett, og du tar feil i alt, også når du påstår at jeg er uenig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hva har du problemer med?  :dontgetit:

9005903[/snapback]

 

Litt forskjellige fysiske og psysike problemer, en liten besatthet av deg, og litt annet som sikkert bare en psykolog kan finne ut av.

 

Er eg rar? :hmm:

9005913[/snapback]

Buksa di blir trangere og hele deg blir litt varmere når du ser bilder av Kibs? Det er et helt vanlig, veldig smittsomt virus som heter hom...

 

Nei, det feiler deg ingenting. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Nei, det feiler deg ingenting. :wee:

9005955[/snapback]

 

You see, there's where you're wrong. :)

9005964[/snapback]

Om du vet at det feiler deg noe, men ikke klarer å legge ord på hva, så vet jeg ikke helt om du bare er trøtt eller ikke. :p

Lenke til kommentar
Om du vet at det feiler deg noe, men ikke klarer å legge ord på hva, så vet jeg ikke helt om du bare er trøtt eller ikke. :p

9005969[/snapback]

 

Det feiler meg mye, men alt kan man jo ikkje vite heller. :p Men ville ikkje blitt overrasket av en eller annen psykisk diagnose. :ermm:

 

 

EDIT: Men dette er jo SO, hvor alle går på piller. :fun:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Om du vet at det feiler deg noe, men ikke klarer å legge ord på hva, så vet jeg ikke helt om du bare er trøtt eller ikke. :p

9005969[/snapback]

 

Det feiler meg mye, men alt kan man jo ikkje vite heller. :p Men ville ikkje blitt overrasket av en eller annen psykisk diagnose. :ermm:

9005975[/snapback]

Neinei.. Jeg har allerede gitt meg selv noen psykiske diagnoser, siden jeg har dobbel personlighet. :p Den ene har veldig høy selvinnsikt, den andre er bare dum og jeg hater den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Trenger du da ikke. Gjør som meg.. legg deg klokka 4, og stå opp klokka 9. :wee:

9005998[/snapback]

Beste ever! har faktisk vurdert å bare være oppe så jævlig lenge jeg greier, det vil si langt utover dagen, også legge meg i ellevetida på kvelden dagen etter :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...