binko Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) AAAAA! Se se se hun prøver å voldta meeg! "Jada skal vi møtes" MY ASS! Unnskyld uttrykket. EDIT: Jeg er forøvrig en kjedelig, sint liten gnom som har det med å onanere ukjente. Vet ikke hvor lyst du har å møte meg. Endret 4. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 AAAAA! Se se se hun prøver å voldta meeg! "Jada skal vi møtes" MY ASS! Unnskyld uttrykket. 9003652[/snapback] Er du ikke glad i meg? Jeg ville aldri tenkt på på voldta deg! (Med mindre du ville jeg skulle gjort det, selvsagt) Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg er glad i deg. Også er jeg 18. "I can seee a connection... Betweeeeeeen" *melodi jeg ikke husker* Joda, det går i bondage og BDSM! Endret 4. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Ikke la deg lure av Eplefe, Binko. Jeg har begynt å gå til psykolog nå, etter møtet mitt med Eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er glad i deg. Også er jeg 18. "I can seee a connection... Betweeeeeeen" *melodi jeg ikke husker* Joda, det går i bondage og BDSM! 9003675[/snapback] Bondage. Fordi jeg liker irritable små gnomer? Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Du har det med å onanere ukjente? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 AAAAA! Se se se hun prøver å voldta meeg! "Jada skal vi møtes" MY ASS! Unnskyld uttrykket. 9003652[/snapback] Er du ikke glad i meg? Jeg ville aldri tenkt på på voldta deg! (Med mindre du ville jeg skulle gjort det, selvsagt) 9003662[/snapback] rape me? Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Haha! Men det som er skumlest er at du bemerket deg at jeg var en irritabel gnom, og ikke at jeg onanerer ukjente. Eplefe? Har du noe du vil fortelle Dr. Psyeko Logg i dag..? EDIT: Ser du? Magga2k9 er normal. Men det er ikke noe moro... Eplefe2k! Endret 4. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Haha! Men det som er skumlest er at du bemerket deg at jeg var en irritabel gnom, og ikke at jeg onanerer ukjente. Eplefe? Har du noe du vil fortelle Dr. Psyeko Logg i dag..? 9003704[/snapback] Onani på fremmede er jo bare kos, jeg er bare glad jeg fikk beskjed på forhånd, jeg. Er litt skummelt om man ikke vet det. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor blir jeg noe inni h.... stressa av å lese Binko's poster? :dongetit: Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Men nå turer jeg en tur på butikken. Stakkars ukjente mennesker. Goodbye my lover, goodbye my friend... You have been the one... you have been the one for meee *grøss* EDIT: Kibs: Når kroppen vokser opp, kommer man i "puberteten". Da gjennomgår kroppen store forandringer. Det som skjer når du leser Binkos poster er rett og slett at du blir kåt. Endret 4. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 De er rotete. Og forresten, jeg går ikke til psykolog. Men det skjønte kanskje folket. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Men nå turer jeg en tur på butikken. Stakkars ukjente mennesker. Goodbye my lover, goodbye my friend... You have been the one... you have been the one for meee *grøss* 9003721[/snapback] Å, vi vet du egentlig liker sangen. Kos deg på butikken, vi skal lage mat og drikke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 EDIT: Kibs: Når kroppen vokser opp, kommer man i "puberteten". Da gjennomgår kroppen store forandringer. Det som skjer når du leser Binkos poster er rett og slett at du blir kåt. 9003721[/snapback] Sier en 15-åring? :!: Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Ja? Tror du ikke jeg ser på Trond-Viggo eller..? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Ja? Tror du ikke jeg ser på Trond-Viggo eller..? 9003743[/snapback] Er ikke du for ung til det? Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Jo. Hvorfor tror du jeg kan så mye om emnet..? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Jo. Hvorfor tror du jeg kan så mye om emnet..? 9003757[/snapback] Nja, si det. Det kan jo ikke være personlige erfaringer. Stikker nå uansett. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Kibs: HAHAHA.. Jeg ler meg skakk! Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Åhååå nååååå *vri ansiktet i sinne* Ok. Ha det bra. EDIT: Nei FAEN butikken er jo stengt nå... -,.,- Endret 4. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg