Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, korrekt. Og i tillegg ser vi på film og serier.

9000691[/snapback]

Gjerne samtidig som man prøver å poste i SO.

9000697[/snapback]

 

Prøver? Syntes "folk" her inne klarer det utmerket jeg :)

9000707[/snapback]

Problemet er at det blir en vane å hoppe ut av det man ser på hvert 5. minutt. Det er irriterende, men det bare må gjøres.. :(

Lenke til kommentar
Problemet er at det blir en vane å hoppe ut av det man ser på hvert 5. minutt. Det er irriterende, men det bare må gjøres.. :(

9000721[/snapback]

Hvert 5.? Da går du jo glipp av masse!

 

I SO, altså.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
De fleste klarer seg bra, bare at noen trenger litt trening ;)

9000717[/snapback]

Evt. mer strategisk plassering av tv og sånn. :hrm: kan jo se på dataen, men..

9000720[/snapback]

 

Jeg har TV'n ved siden av PC'n, pluss et lite bord som jeg spiser frokost / lunch på. Slipper å reise seg opp så mye da :p

Lenke til kommentar
Jeg har tvn i 45graders vinkel fra pcn, så den greier jeg lett! Men ser 70's show på pcn fortida da :)

9000738[/snapback]

 

Du er ikke SO-fanatiker før du har nettleseren "always on top", der alle andre sider enn SO er sperret. Nettleseren er og transparent slik at du kan kjøre TV-stream i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Du er ikke SO-fanatiker før du har nettleseren "always on top", der alle andre sider enn SO er sperret. Nettleseren er og transparent slik at du kan kjøre TV-stream i bakgrunnen.

9000753[/snapback]

Du er ikke so fanatiker før du trenger en daglis rus og livet ditt suger, bare spør meg, mushi og lars.

 

These are the facts!

Lenke til kommentar

Du er ikke SO-fanatiker før du har nettleseren "always on top", der alle andre sider enn SO er sperret. Nettleseren er og transparent slik at du kan kjøre TV-stream i bakgrunnen.

9000753[/snapback]

Du er ikke so fanatiker før du trenger en daglis rus og livet ditt suger, bare spør meg, mushi og lars.

 

These are the facts!

9000792[/snapback]

 

Jeg trodde ikke du skulle røpe vår lille kult!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...