.sere Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 God natt, god morgen, god dag, eller hva det blir. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er vel litt tidlig for ønsker om god jul enda?? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du mener sent. Aldri for sent å ønske god jul. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tidligere og mer kapitalistisk for hvert år. *grøsse* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Pff. Nå skal vi være positiv. Men skulle jeg ikke legge meg? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Har et par valg her.. South Park sesong 2 Simpsons sesong 2 Star Wars den originale trilogien Se ferdig Lock, Stock, and two smoking barrels Spille Zelda, TwilightPrincess Hva skal jeg velge? Alle kombinert med litt ostepopp selvsagt Endret 4. juli 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Men skulle jeg ikke legge meg? 8998553[/snapback] Du feila hardt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du feila hardt 8998560[/snapback] Det tror jeg jeg er klar over. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg spiste frokost klokka 6 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg spiste frokost klokka 6 8998563[/snapback] mener du 18? Jeg var litt tidligere ute. Klokka 14. Men så hadde jeg vært våken siden 7/9. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har et par valg her.. South Park sesong 2 Simpsons sesong 2 Star Wars den originale trilogien Se ferdig Lock, Stock, and two smoking barrels Spille Zelda, TwilightPrincess Hva skal jeg velge? Alle kombinert med litt ostepopp selvsagt 8998559[/snapback] South Park s02! Simpsons tar seg ikke opp før i ses3, synes jeg. Star Wars er teit. Pow pow! Lock stock and two smoking barrels spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vinnie Jones stikker av med penga, og det ender med at en av vennene henger utafor ei bro med begge riflene i hånda. Han skal kaste de i vannet, for han vet ikke hva de er verdt Zelda vet jeg lite om Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har et par valg her.. South Park sesong 2 Simpsons sesong 2 Star Wars den originale trilogien Se ferdig Lock, Stock, and two smoking barrels Spille Zelda, TwilightPrincess Hva skal jeg velge? Alle kombinert med litt ostepopp selvsagt 8998559[/snapback] South Park s02! Simpsons tar seg ikke opp før i ses3, synes jeg. Star Wars er teit. Pow pow! Lock stock and two smoking barrels spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vinnie Jones stikker av med penga, og det ender med at en av vennene henger utafor ei bro med begge riflene i hånda. Han skal kaste de i vannet, for han vet ikke hva de er verdt Zelda vet jeg lite om 8998570[/snapback] Takk for spoileren!! Neida.. Likte ikke filmen så veldig uansett Simpsons er knall fra ses 2 til ses 9 etter min mening.. Og Star Wars eier!! Samme med Zelda Men .. Jeg tror det blir South Park, jeg.. Og etter den blir det Die Hard 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Begynner å bli sulten, tror dere det hjelper å klage hvis jeg sier at butikken ikke er åpen på de rette tidspunktene? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da skal jeg endelig greie det. God natt, for ørtiende gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 *smurfen lurer på om Sirslask har vært ute og gått tur i dag* - Hele eleven har kommet rundt 70 meter opp på land. *smurfen ler av VG* Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Lurer på om jeg skal ta med soveposen og campe utfor Kiwi til de åpner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg