Den store P Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 De er tre uker gamle. Det er normalt at valper ser ut som marsvin da. 8992416[/snapback] Jeg skal kjøpe meg et marsvin, det skal lære meg å fly. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 De er tre uker gamle. Det er normalt at valper ser ut som marsvin da. 8992416[/snapback] Jeg skal kjøpe meg et marsvin, det skal lære meg å fly. 8992428[/snapback] TULLING! Alle vet da at neper er de beste kjæledyrene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg digger de tigrede, jeg. Tigret eller hvit Bull Terrier er det jeg vil ha. Men angående symmetri, så er vel ikke den med stor flekk rundt det ene øyet så symmetrisk heller, vel? Jeg syntes de svarte er skikkelig søte som valper, men ikke så fine som voksne, da er de mer elegante. De hvite er søte hele tiden, og de tigrede er bare flotte Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nei, nå hopper mrbjoern i dusjen, så skal han jobbe litt etterpå. Snakkes senere SO Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 TULLING! Alle vet da at neper er de beste kjæledyrene 8992433[/snapback] Men neper slår ikke like hardt som et nyklekt marsvin! Dessuten vet alle av telefoner er en avstøping av rennessansen rom raketter og at USA vil ta over verden fordi Hulken ikke er rød. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Men neper slår ikke like hardt som et nyklekt marsvin! Dessuten vet alle av telefoner er en avstøping av rennessansen rom raketter og at USA vil ta over verden fordi Hulken ikke er rød. 8992445[/snapback] Men om man skaffer seg marsvin så må man hele tiden passe seg for den belgiske ostemafian som vil bruke marsvina til å lukte frem oster som vokser under jorda Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg digger de tigrede, jeg. Tigret eller hvit Bull Terrier er det jeg vil ha. Men angående symmetri, så er vel ikke den med stor flekk rundt det ene øyet så symmetrisk heller, vel?Jeg syntes de svarte er skikkelig søte som valper, men ikke så fine som voksne, da er de mer elegante. De hvite er søte hele tiden, og de tigrede er bare flotte 8992434[/snapback] Det går greit med en flekk, men når stripa i midten på de mørke er helt føkka og nesten på tvers er ikke det mye fint. Tøft Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stygt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Men om man skaffer seg marsvin så må man hele tiden passe seg for den belgiske ostemafian som vil bruke marsvina til å lukte frem oster som vokser under jorda 8992455[/snapback] Derfor skal jeg starte et marsvin oppdrett så jeg kan selge spesialtrente marsvin til den belgiske mafian, så får jeg også monopol på oste import og oste salg i Norge... jeg blir riiiiik! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Derfor skal jeg starte et marsvin oppdrett så jeg kan selge spesialtrente marsvin til den belgiske mafian, så får jeg også monopol på oste import og oste salg i Norge... jeg blir riiiiik!8992472[/snapback] Du vet hva som skjedde med han som gjorde det sist right? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var Ari Behn og mafian tvang ham til å gifte seg med en stygg kongelighet *grøss* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Dessuten så vil ikke mafiaen tillate et monopol, fordi det fører til mye lavere tilbud for deres import og eksport da! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Får vite til helga om en hvit eller den fargede er ledig til meg. *gulp* Jaja får trene litt jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Derfor skal jeg starte et marsvin oppdrett så jeg kan selge spesialtrente marsvin til den belgiske mafian, så får jeg også monopol på oste import og oste salg i Norge... jeg blir riiiiik!8992472[/snapback] Den franske ostemobben komer garantert til å putte brie i maskineriet ditt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var Ari Behn og mafian tvang ham til å gifte seg med en stygg kongelighet *grøss* 8992486[/snapback] OH MAI GAWD! E kan heller bruke marsvin som penis sokker Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Halp! Lengesiden det har vært sååå lite å gjøre på jobb. 21 stk innom siden klokka 09:00 Det er sånn.. 6 stk i timen. Det er lite. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Knut Erik, atm har jeg ikke noe å gjøre selv.. Kose? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Noen som har en topp pakning til en Yamaha XT 600 88 mod, liggende? Bare sånn tilfeldigvis lixm? Bre frdi jeg ikke hr 1 lizm! Jeg fikk lønnslipp idag, men får ikke lønning før om 22 dager, er ikke det jævla forpult bakvendt som å spør en homo om han liker jenter?! Faen e blir irritert!! Endret 3. juli 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Knut Erik, atm har jeg ikke noe å gjøre selv.. Kose? 8992545[/snapback] jeg vil også. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Knut Erik, atm har jeg ikke noe å gjøre selv.. Kose? 8992545[/snapback] jeg vil også. 8992550[/snapback] *kosemed* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg