Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mushi, er det snakk om den hvite lille søtingen?

8992322[/snapback]

Jeg veit ikke. Fikk bilde og vite at en av dem var ledige og jeg kunne få den, men jeg har ikke peil på hvem :p Håper det er den hvite med stor flekk. Er hanne.

Lenke til kommentar
Ja, forferdiglig synd på meg :D

Er du i sverige nå eller?

Åssen hunder er det snakk om? Syns de ligna på marsvin e :p

8992328[/snapback]

Det er Bull Terriere. Men nei, jeg er ikke i Sverige enda. Vet ikke en gang om jeg SKAL til Sverige enda. For Flame lar vente på seg. Eller. Nærmere bestemt, hoppen nekter ham å ta henne. :p

Jeg veit ikke. Fikk bilde og vite at en av dem var ledige og jeg kunne få den, men jeg har ikke peil på hvem :p Håper det er den hvite med stor flekk. Er hanne.

8992330[/snapback]

Jeg vil og ha den med stor flekk. Eller den hvite. :p

Men jeg kunne godt tatt den svarte og, når jeg tenker meg om. Forresten. JEg skulle gjerne hatt alle tre, jeg. xP

Lenke til kommentar
Det er Bull Terriere. Men nei, jeg er ikke i Sverige enda. Vet ikke en gang om jeg SKAL til Sverige enda. For Flame lar vente på seg. Eller. Nærmere bestemt, hoppen nekter ham å ta henne. :p

8992330[/snapback]

Haha, så bra :D

Har du fått lagt inn noen av de bildene du tok av meg... ? :ph34r:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Haha, så bra :D

Har du fått lagt inn noen av de bildene du tok av meg... ?  :ph34r:

8992366[/snapback]

Nei, jeg har ikke redigeringsprogram her, så er littergranne vanskelig, egentlig. xP

Skal få lagt dem ut, må bare laste ned en trial til photoshop. Og så *kjøpe* det. ^^

Lenke til kommentar
Nei, jeg har ikke redigeringsprogram her, så er littergranne vanskelig, egentlig. xP

Skal få lagt dem ut, må bare laste ned en trial til photoshop. Og så *kjøpe* det. ^^

8992376[/snapback]

Det er bra! Jeg kan såvidt vente :D

Etter jeg hadde gått sammen med deg på søndagen, så har tankene inne i hodet mitt snakka bergens dialekt... Faen så palgsomt!!

Litt kult å da :p

Lenke til kommentar

Å, de er så stygge :p

E har lyst på Snow Boxer e. Men jeg liker egentlig ikke hunder da, så bruker heller mye penger på noe anna :D

8992361[/snapback]

Boxere er vel også for de spesiellt interesserte, så du har ikke så mye du skulle ha sagt om utseende :p

Eplefe: er det den svarte som er ledig, takker jeg nei. Den var ikke symetrisk engang.

Lenke til kommentar
Åssen hunder er det snakk om? Syns de ligna på marsvin e :p

8992328[/snapback]

Tenkte AKKURAT det samme. Lol wut, poenget med hunder som ikke ser ut som hunder liksom?

8992390[/snapback]

De er tre uker gamle. Det er normalt at valper ser ut som marsvin da.

Kibs: nei. De brune derimot er fine :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...