Den store P Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Stakkar Påla! Mushi, er det snakk om den hvite lille søtingen? 8992322[/snapback] Ja, forferdiglig synd på meg Er du i sverige nå eller? Åssen hunder er det snakk om? Syns de ligna på marsvin e Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Mushi, er det snakk om den hvite lille søtingen? 8992322[/snapback] Jeg veit ikke. Fikk bilde og vite at en av dem var ledige og jeg kunne få den, men jeg har ikke peil på hvem Håper det er den hvite med stor flekk. Er hanne. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Åssen hunder er det snakk om? Syns de ligna på marsvin e 8992328[/snapback] Bull Terrier mammaen pappa Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Brødskive? Melk? Altfor sunt! Gå for Cola og is du 8992321[/snapback] Brødskive md jorbærsyltetøy og melk, Tee_C. 8992322[/snapback] Syltetøy og melk it is Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) DDE på jukeboks på nrk, Edit: Åhh!! dere er jo så treige... Endret 3. juli 2007 av Tee_C Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bull Terrier 8992337[/snapback] Å, de er så stygge E har lyst på Snow Boxer e. Men jeg liker egentlig ikke hunder da, så bruker heller mye penger på noe anna Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, forferdiglig synd på meg Er du i sverige nå eller? Åssen hunder er det snakk om? Syns de ligna på marsvin e 8992328[/snapback] Det er Bull Terriere. Men nei, jeg er ikke i Sverige enda. Vet ikke en gang om jeg SKAL til Sverige enda. For Flame lar vente på seg. Eller. Nærmere bestemt, hoppen nekter ham å ta henne. Jeg veit ikke. Fikk bilde og vite at en av dem var ledige og jeg kunne få den, men jeg har ikke peil på hvem Håper det er den hvite med stor flekk. Er hanne. 8992330[/snapback] Jeg vil og ha den med stor flekk. Eller den hvite. Men jeg kunne godt tatt den svarte og, når jeg tenker meg om. Forresten. JEg skulle gjerne hatt alle tre, jeg. xP Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Det er Bull Terriere. Men nei, jeg er ikke i Sverige enda. Vet ikke en gang om jeg SKAL til Sverige enda. For Flame lar vente på seg. Eller. Nærmere bestemt, hoppen nekter ham å ta henne. 8992330[/snapback] Haha, så bra Har du fått lagt inn noen av de bildene du tok av meg... ? Endret 3. juli 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Eplefe: kan jeg få lov til å være med i signaturen din? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Haha, så bra Har du fått lagt inn noen av de bildene du tok av meg... ? 8992366[/snapback] Nei, jeg har ikke redigeringsprogram her, så er littergranne vanskelig, egentlig. xP Skal få lagt dem ut, må bare laste ned en trial til photoshop. Og så *kjøpe* det. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Eplefe: kan jeg få lov til å være med i signaturen din? 8992370[/snapback] Det skal gå i orden. Må bare. Øh. Finne plass først.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Gooooood morgen store og små! *danse* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 God morgen SO I dag regner det, det er småkaldt ute, og man har egentlig ingen ting å gjøre. Skulle egentlig fått besøk i dag, men han kunne ikke komme for i mårra Så her sitter jeg helt alene jeg da... Skjer der da folkens? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Åssen hunder er det snakk om? Syns de ligna på marsvin e 8992328[/snapback] Tenkte AKKURAT det samme. Lol wut, poenget med hunder som ikke ser ut som hunder liksom? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nei, jeg har ikke redigeringsprogram her, så er littergranne vanskelig, egentlig. xPSkal få lagt dem ut, må bare laste ned en trial til photoshop. Og så *kjøpe* det. ^^ 8992376[/snapback] Det er bra! Jeg kan såvidt vente Etter jeg hadde gått sammen med deg på søndagen, så har tankene inne i hodet mitt snakka bergens dialekt... Faen så palgsomt!! Litt kult å da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Å, de er så stygge E har lyst på Snow Boxer e. Men jeg liker egentlig ikke hunder da, så bruker heller mye penger på noe anna 8992361[/snapback] Boxere er vel også for de spesiellt interesserte, så du har ikke så mye du skulle ha sagt om utseende Eplefe: er det den svarte som er ledig, takker jeg nei. Den var ikke symetrisk engang. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Eplefe, hvis du har mer plass, kan jeg også komme i signaturen din da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er bra! Jeg kan såvidt vente Etter jeg hadde gått sammen med deg på søndagen, så har tankene inne i hodet mitt snakka bergens dialekt... Faen så palgsomt!! Litt kult å da 8992391[/snapback] I'm in ur head. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Eplefe: er det den svarte som er ledig, takker jeg nei. Den var ikke symetrisk engang. 8992392[/snapback] De sorte som ser best ut, imo. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Åssen hunder er det snakk om? Syns de ligna på marsvin e 8992328[/snapback] Tenkte AKKURAT det samme. Lol wut, poenget med hunder som ikke ser ut som hunder liksom? 8992390[/snapback] De er tre uker gamle. Det er normalt at valper ser ut som marsvin da. Kibs: nei. De brune derimot er fine Endret 3. juli 2007 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg