Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
julenissen i dag påvirker barn negativt for andre grunder enn at han er litt tykk, mere det gavementaliteten som er skadelig. og hvor mange barn hvet egentlig hvor historien begynte. det er også dårlig fordi foreldrene må lyve for barna sine. når jeg får meg kidd ska jeg si det som sant er...

7522875[/snapback]

Unger har da godt av å bli lurt! Jeg husker hvor lei meg jeg ble da jeg fikk vite at tannfeen var en bløff. :cry: Julenissen for president. :w00t:
Lenke til kommentar

som jeg kan huske har jeg aldri trodd på jule nissen. mitt idol i den saken er Jule Nilsen!

han kommer en gang i året (kan være sommer eller en annen årstid, spiller ingen rolle) og da har vi jul og bursdager på nytt på samme dag og alle får gaver. det er hyggelig da.

tenker i mitt familjeliv med kids om mann blir det vel onkel hobbit som blir den nye vokter og julen (eller jol (skrev jeg det riktig?))

Endret av Flua_i_suppa
Lenke til kommentar
Trevakt, du veit godt sjølv siden du lagde tråden.. Du lagde vel ikke tråden bare for moro skyld, du visste at folk misliker deg

7522883[/snapback]

Jeg har ikke noe å tape. Jeg har gitt opp å bli godt likt. Det er nesten ett år siden nå siden jeg var en spamme-bruker. Det sluttet jeg med for lenge siden. Jeg burde heller holde lav profil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...