Bytex Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Mornings! Jeg skal legge meg om en time eller to Spise salat og brødskive til frokost først. Har jobba nattskift igjen. Natta trøttinger! Endret 3. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 arg, la meg med en dårlig følelse i hele kroppen i går(eller i natt klokka 4 var det vel), våkna nå med akutt jævelig vondt i magen og løp på dass. Satt der og som lillebror sa da han var mindre "mamma, mamma! jeg bajser tiss!" og spøy samtidig. så evig lite deilig.. harke spydd i edru tilstand på 10år :< Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Nirvana - In Bloom Idag skal jeg gi bort den gamle bilen min til søstra mi! Ellers så vurderer jeg om jeg skal klippe meg, og jeg må igrunn handle litt klær. Igjen. Og titte på ny tv. Endret 3. juli 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 arg, la meg med en dårlig følelse i hele kroppen i går(eller i natt klokka 4 var det vel), våkna nå med akutt jævelig vondt i magen og løp på dass. Satt der og som lillebror sa da han var mindre "mamma, mamma! jeg bajser tiss!" og spøy samtidig. så evig lite deilig.. harke spydd i edru tilstand på 10år :< 8991636[/snapback] Æsj..! det er bare så lite digg.. Spist noe rart eller? Er foresten i usa nå.. er et sånt program på tv de buster folk som avtaler å ha seg med mindreårige.. Skikkelig morro egentlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det kjipeste er å sitte på dass med rennaræv, og plutselig må spy. Man kan ikke reise seg for å hente bøtta pga "det andre", og det bare fyller buksa man har rundt knærne. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bitex..nasty.. ..god morgen folkens.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 God morgen Dassene i US of A er små. Eller, skåla i alle fall. Jeg har ikke tall på hvor mange toalett jeg har tetta den siste uka :| Galskap! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Datasmurf, du er deg selv lik Hvilken vei renner vannet ift. Si.. Australia? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 He he, renner ikke motsatt i forhold til Norge så vidt jeg ser Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 He he, renner ikke motsatt i forhold til Norge så vidt jeg ser 8991709[/snapback] Amerika vs Australia da? F.eks.. Sett det på film! Simpsons faktisk Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Datasmurf, du er deg selv lik Hvilken vei renner vannet ift. Si.. Australia? 8991698[/snapback] USA er på den nordlige halvkule, ergo, samme vei som Norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 DemoniZer, Ja, jeg vet det der I Norge og Amerika renner det rett vei, i Australia, motsatt Mest irriterende er at jeg ikke har noe å stappe nedi der og åpne dasset med =/ Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Datasmurf, du er deg selv lik Hvilken vei renner vannet ift. Si.. Australia? 8991698[/snapback] USA er på den nordlige halvkule, ergo, samme vei som Norge. 8991713[/snapback] Jeg vet.. Måtte ha noe å snakke om Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Slasken, i dag skal du gjøre meg stolt og gå deg en tur ut i frisk luft, uansett hvilket vær du har, og det uten andre elektroniske dingser enn en mp3spiller eller lignende (nei, ikke laptop eller pda) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Datasmurf, se det skjer da! Her er det regnvær til de grader.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Slasken, i dag skal du gjøre meg stolt og gå deg en tur ut i frisk luft, uansett hvilket vær du har, og det uten andre elektroniske dingser enn en mp3spiller eller lignende (nei, ikke laptop eller pda) Jeg skal legge meg etterpå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Legge deg kan du gjøre ETTER at du har vært flink gutt og gått tur. Ta på deg shorts, bare shorts, og slipperser eller støvler eller gå barføtt og gå tur! Du skal! Hvis ikke, sjenker jeg deg og voldtar deg med en lysestake i ræva der du ligger slokna i en lenestol Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Det regner, ikke faen om jeg går ut, kom å ta meg isteden Endret 3. juli 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du har bare godt av regn. Følelsen av å gå naken i bare slipperser ned gata mens regner slår ned mot deg er herlig og befriende Prøv! Skjønt, følelsen av å gå barføtt ned ei gate i regnet fungerer også. Du trenger ikke være naken... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jojo! Naken er tingen! *gjemme meg i buskene med kamera* Knut Erik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg