Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Er høysesong for hypokonderi nå.

Nordmenn elsker jo syden, men ikke malaria  :hmm:

Om det haster litt så får jeg time på dagen/neste dag :) Ellers så tar det én-to uker.

8989973[/snapback]

Joda, men jeg bestilte time i slutten av april/begynnelsen av mai >.<

Arg. Helt ny lege óg. Vært hos tre leger siste året, han første gikk av pensjon, også var det en periode hvor jeg ikke hadde no fastlege, men gikk hos en random litt creepy dude, og nå ska jeg ha første time hos fastlegen min.

Ting bare hoper seg opp før jeg kommer meg dit, da. Må begynne skrive liste over ting jeg skal ta opp :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ikke så mye knising blant jentene i vår klasse. Mer lærerne, egentlig. Også guttene. -Eple

8989658[/snapback]

Hva med å bruke sin egen konto? :hmm:

Hoenheim: Joda, det var jo litt artig da. :p Takk til skolen for å fjerne litt flaut far-til-sønn-snakk.

8989664[/snapback]

Hvis jeg noen gang endrer mitt syn på unger(ender vel med at jeg puler en bitch mens jeg er rusa og så nekter hun å ta abort, så slår farsinstinktets inn) så skal jeg faen meg lære ungen om det selv, og ikke av en 60 år gammel dame som tørket ut for 25 år siden.

Lenke til kommentar
Hvis jeg noen gang endrer mitt syn på unger(ender vel med at jeg puler en bitch mens jeg er rusa og så nekter hun å ta abort, så slår farsinstinktets inn) så skal jeg faen meg lære ungen om det selv, og ikke av en 60 år gammel dame som tørket ut for 25 år siden.

8990050[/snapback]

Man får seksualundervisningen i sjetteklasse av en lærer av samme kjønn... Men jeg er litt enig., det er ikke alle som egner seg til å lære bort slikt..
Lenke til kommentar
6.? Ikkje nå lenger....

8990106[/snapback]

Ikke? Det var ikke akkurat seksualundervisning da, mer sånn, "nå får dere hår på tissen"-undervisning

8990194[/snapback]

Ikkje som eg kan huske :hmm:

Men jentene ble hentet inn i gymsalen hvor en gammel røy skulle belære de om mensen :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...