Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg hadde seksualundervisning på skolen i det som blir 7 for dere.

8989542[/snapback]

6. for deg?

Veldig tidlig. :ermm:

Er ikke DET bare kos da? :p

8989546[/snapback]

Gled deg, seksualundervisning er phun :thumbup:

8989552[/snapback]

Yeah right. Hva har læreren å lære oss da :ermm:

Eplefe: Vi hadde kondomkappløp under seksualundervisningen. :wee:

Sånn om å gjøre å sette på et kondom raskest og riktig. iWin. :wee:

8989560[/snapback]

Whut!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er alt for sent å lære seksualundervisning helt i 10.

Greit at de tenker på at de burde ha det i 10., for da fyller de fleste 16, som er den seksuelle lavalder i Norge. Men likevel synes jeg at man burde ha seksualundervisning i 8. og i 10. I 8. kan man godt lære det grunnleggende og i 10. synes jeg de burde utvide det med å eks. dra på sexklinikk osv..

8989563[/snapback]

Støttes :)

Selv om man ikke skal ha sex før man er 16. Så er det jo mange som gjør det, og som risikerer å få diverse sykdommer, bli gravid osv, fordi de ikke lærte om det på skolen.

Lenke til kommentar
Eplefe: Vi hadde kondomkappløp under seksualundervisningen. :wee:

Sånn om å gjøre å sette på et kondom raskest og riktig. iWin. :wee:

8989560[/snapback]

"Ok gutter...finn dere en partner så vi kan starte konkurransen :)"

8989586[/snapback]

Dessverre, nei :(

Det var isoporpeniser.

Ganske naturtro og.

Læreren var ikke helt happy da guttene hadde sin egen seksualundervisning med jentene med de isoportissene da.. :p

"sånn her. Det er drtigodt, lover"

Lenke til kommentar
"sånn her. Det er drtigodt, lover"

8989602[/snapback]

Haha. Dumme nek. :p

8989614[/snapback]

WTF? Sa jeg at jeg lærte noe nytt den dagen? Saken er den at i tiende var faktisk 12 av 15 jenter i klassen jomfru. Faktisk. I slutten av tiende var det 4 av 15.. :p

-Eplefe.

Lenke til kommentar
Vi hadde en morsom lærer da så, vi fikk vite slike ting som at favoritt stillingen hennes for å treffe g-punktet var doggy  :p

8989613[/snapback]

Morsomt? :dontgetit:

8989620[/snapback]

Det er morsomt når læreren er 40 og du blir overrasket at hun faktisk har samboer og to barn...

Lenke til kommentar
I følge L-97, som jeg hadde, så skal seksualundervisning være i 6.- og 10.-klasse.

8989625[/snapback]

Den i sjetteklasse var jo genial. "Jaa, gutter, når man blir større, så forandrer kroppen seg etter hvert. Man får mer hår, og noen ting begynner å vokse litt..."
Lenke til kommentar
I følge L-97, som jeg hadde, så skal seksualundervisning være i 6.- og 10.-klasse.

8989625[/snapback]

Den i sjetteklasse var jo genial. "Jaa, gutter, når man blir større, så forandrer kroppen seg etter hvert. Man får mer hår, og noen ting begynner å vokse litt..."

8989638[/snapback]

Det var ihvertfall phun, alle guttene på et rom og lo og jentene på et annet og kniste :p

Lenke til kommentar
Var ikke så mye knising blant jentene i vår klasse. Mer lærerne, egentlig. Også guttene. -Eple

8989658[/snapback]

Hva med å bruke sin egen konto? :hmm:

Hoenheim: Joda, det var jo litt artig da. :p Takk til skolen for å fjerne litt flaut far-til-sønn-snakk.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jeg ligger i sengen, og den bærbare blir sinnsykt varm å ha på fanget etter en stund..:p

8989668[/snapback]

Interessant :hmm:

:ermm:

8989682[/snapback]

At jeg ligger i sengen eller at den bærbare blit varm?

Mister, jeg har vært på festival og moshet, danset og hoppet i en uke. Jeg tilbringer mest mulig tid på myke flater.

Lenke til kommentar
At jeg ligger i sengen eller at den bærbare blit varm?

Mister, jeg har vært på festival og moshet, danset og hoppet i en uke. Jeg tilbringer mest mulig tid på myke flater.

8989702[/snapback]

Men du kan da bruke din egen konto fordet....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...