Sirslask Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Da tvangsinstallerer jeg linux på deg Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Da tvangsinstallerer jeg linux på deg Da installerer jeg den syke hjemmemodda Mandrake 9.2 distroen jeg har på din pc, GUIet er rosa og alle ikonene er et bilde av en dritstygg nerd fra Nederland Endret 2. juli 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Da installerer jeg den syke hjemmemodda Mandrake 9.2 distroen jeg har på din pc, GUIet er rosa og alle ikonene er et bilde av en dritstygg nerd fra Nederland Sexy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Equerm, indeed I am. I California atm. Savner Minnesota allerede, finere der. Mindre sol og strand og fame, mer koslig dagligdags amerika. Og der var det ikke noe jalla hotell / leilighet-crap, der bodde vi hjemme hos ekte konservative, kristne amerikanere! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Jeg vil også til USA igjen, var i New York i forfjor NP: Fleetwood Mac: Seven Wonders Endret 2. juli 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg er i USA igjen Var i Orlando i '04 NP: Diana Ross - Shy Guy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har lyst til å besøke Washington eller LA Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg slipper inn i USA, tror jeg har litt ymse brannstiftelser på rullebladet... Må nesten ringe mr politzei å spørre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 De ville ikke slipt deg inn hvis de visste hvem du er... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 De ville ikke slipt deg inn hvis de visste hvem du er... Dere tror kanskje min identitet er Equerm fra diskujon.no eller kanskje det falske navnet i profilen min, men min sanne identitet forblir ukjent, et par skapninger har funnet ut hvem jeg egentlig er (ei ku, et par måser og måseunger og noen mus) de måtte bøte med livet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Haha, det var du som drepte ei ku ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Sirslask, jeg er i LA og skal til Washington neste uke Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg liker deg litt mindre enn jeg gjorde i stad Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg tror jeg bør skaffe noe å spise, men før det er det noe jeg lurer på, heter det frokost når du har døgnet? Er litt usikker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nei, måltid er ikke bestemt av tid. Står du opp 16:00 og spiser da, er det frokost, neste måltid blir lunsj, så middag osv. Skjønt, det er vel kanskje ikke for alle. Men for meg er det sånn. Føler jeg får flere måltider da Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Sonen er noe tragisk dritt.. Der sitter de to Sony-fanboysa og sier "Vet du hvorfor 360 har solgt mer enn PS3? Fordi den har vært ute 2 og et halvt or lengre!" Det vil si at 360 har vært ute i 3 år.. Logisk.. Så var det en som sa at "Wii eier PS3" på chatten så fikk begge "latterkrampe".. Så sa dem "Wii har oppløsning som en PS1. De få som ville kjøpe Wii fikk jo ikke lov til det engang, siden alle var utsolgt".. Osv.. GÅR DET ANN!?! Så sendte jeg en melding tilbake (veit det er patetisk, but I did), holdt meg i skinnet og var saklig, men neida, meldingen kom ikke frem. Sure, de tok 10 kr, men meldingen kom ikke frem. Så legger han fordømte dusten ut meldinger som folk hadde skrevet med "PS3 eier" osv. Så presterte faktisk han ene fyren å si at "Ps3 har 7 prossesorer, og bruker bare 6 av de. Om noen år når de klarer å bruke hele Ps3 for hva den er verdt så skal vi se!" osv.. Det samme gjelder da 360 og Wii.. Altså, han selvogde kødden av en drittsekk er noe av det mest patetiske, taperiske og dumme jeg har sett i hele mitt liv. Salgstallene på de to konsollene taler for seg (ikke om hvem som er best, men hvem som har solgt mest.. Han sa at PS3 har solgt mer enn Wii.. ) Sur og dum nok som jeg er kastet jeg bort 10 kr, OG skriver dette her, selvom ingen kommer til å bry seg om det 8985111[/snapback] Sonen folka er jo nærmest crackhuer for å regne De ville ikke slipt deg inn hvis de visste hvem du er... Dere tror kanskje min identitet er Equerm fra diskujon.no eller kanskje det falske navnet i profilen min, men min sanne identitet forblir ukjent, et par skapninger har funnet ut hvem jeg egentlig er (ei ku, et par måser og måseunger og noen mus) de måtte bøte med livet 8985408[/snapback] Ehm. Egon Olsen? Endret 2. juli 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Dobbelpost:( Endret 2. juli 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ehm. Egon Olsen? Gaaaaaaaah! I shall smithe thee!! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ehm. Egon Olsen? Gaaaaaaaah! I shall smithe thee!! 8985462[/snapback] B**** O*** V***** A***? *løpe vekk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg