Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da tvangsinstallerer jeg linux på deg :wee:

Da installerer jeg den syke hjemmemodda Mandrake 9.2 distroen jeg har på din pc, GUIet er rosa og alle ikonene er et bilde av en dritstygg nerd fra Nederland :p

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Equerm, indeed I am.

I California atm.

Savner Minnesota allerede, finere der.

Mindre sol og strand og fame, mer koslig dagligdags amerika.

Og der var det ikke noe jalla hotell / leilighet-crap, der bodde vi hjemme hos ekte konservative, kristne amerikanere!

:love:

Lenke til kommentar
De ville ikke slipt deg inn hvis de visste hvem du er... :wee:

Dere tror kanskje min identitet er Equerm fra diskujon.no eller kanskje det falske navnet i profilen min, men min sanne identitet forblir ukjent, et par skapninger har funnet ut hvem jeg egentlig er (ei ku, et par måser og måseunger og noen mus) de måtte bøte med livet

Lenke til kommentar
Sonen er noe tragisk dritt..

Der sitter de to Sony-fanboysa og sier "Vet du hvorfor 360 har solgt mer enn PS3? Fordi den har vært ute 2 og et halvt or lengre!" Det vil si at 360 har vært ute i 3 år.. Logisk..

Så var det en som sa at "Wii eier PS3" på chatten så fikk begge "latterkrampe".. Så sa dem "Wii har oppløsning som en PS1. De få som ville kjøpe Wii fikk jo ikke lov til det engang, siden alle var utsolgt".. Osv.. GÅR DET ANN!?!

Så sendte jeg en melding tilbake (veit det er patetisk, but I did), holdt meg i skinnet og var saklig, men neida, meldingen kom ikke frem. Sure, de tok 10 kr, men meldingen kom ikke frem. Så legger han fordømte dusten ut meldinger som folk hadde skrevet med "PS3 eier" osv. Så presterte faktisk han ene fyren å si at "Ps3 har 7 prossesorer, og bruker bare 6 av de. Om noen år når de klarer å bruke hele Ps3 for hva den er verdt så skal vi se!" osv.. Det samme gjelder da 360 og Wii.. Altså, han selvogde kødden av en drittsekk er noe av det mest patetiske, taperiske og dumme jeg har sett i hele mitt liv. Salgstallene på de to konsollene taler for seg (ikke om hvem som er best, men hvem som har solgt mest.. Han sa at PS3 har solgt mer enn Wii..  :no::p)

Sur og dum nok som jeg er kastet jeg bort 10 kr, OG skriver dette her, selvom ingen kommer til å bry seg om det :p

8985111[/snapback]

Sonen folka er jo nærmest crackhuer for å regne

De ville ikke slipt deg inn hvis de visste hvem du er... :wee:

Dere tror kanskje min identitet er Equerm fra diskujon.no eller kanskje det falske navnet i profilen min, men min sanne identitet forblir ukjent, et par skapninger har funnet ut hvem jeg egentlig er (ei ku, et par måser og måseunger og noen mus) de måtte bøte med livet

8985408[/snapback]

Ehm. Egon Olsen? :p

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...