Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Sonen er noe tragisk dritt..

 

Der sitter de to Sony-fanboysa og sier "Vet du hvorfor 360 har solgt mer enn PS3? Fordi den har vært ute 2 og et halvt or lengre!" Det vil si at 360 har vært ute i 3 år.. Logisk..

 

Så var det en som sa at "Wii eier PS3" på chatten så fikk begge "latterkrampe".. Så sa dem "Wii har oppløsning som en PS1. De få som ville kjøpe Wii fikk jo ikke lov til det engang, siden alle var utsolgt".. Osv.. GÅR DET ANN!?!

 

Så sendte jeg en melding tilbake (veit det er patetisk, but I did), holdt meg i skinnet og var saklig, men neida, meldingen kom ikke frem. Sure, de tok 10 kr, men meldingen kom ikke frem. Så legger han fordømte dusten ut meldinger som folk hadde skrevet med "PS3 eier" osv. Så presterte faktisk han ene fyren å si at "Ps3 har 7 prossesorer, og bruker bare 6 av de. Om noen år når de klarer å bruke hele Ps3 for hva den er verdt så skal vi se!" osv.. Det samme gjelder da 360 og Wii.. Altså, han selvogde kødden av en drittsekk er noe av det mest patetiske, taperiske og dumme jeg har sett i hele mitt liv. Salgstallene på de to konsollene taler for seg (ikke om hvem som er best, men hvem som har solgt mest.. Han sa at PS3 har solgt mer enn Wii.. :no::p)

 

Sur og dum nok som jeg er kastet jeg bort 10 kr, OG skriver dette her, selvom ingen kommer til å bry seg om det :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sonen har raupult meg for siste gang...

8985122[/snapback]

 

Lurer på hvor mye spenn de programmene der trekker inn hver dag.

8985133[/snapback]

Sikkert en god del.. :p

 

Har selv ikke brukt mer enn maks 50-60 kr, men alikevell! Men det verste er de utrolig dumme folka som jobber der :p

 

Hadde det ikke vært for at idioter som meg som chipper inn en 10'er en gang iblant (pluss de som bruker mye mer, selvsagt), hadde det ikke vært noen Sonen, eller Mess for den saks skyld.. :p

Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke så vanskelig å skjønne hvorfor folk bruker mye penger.

 

La oss si at vi ikke hadde noen SO6, eller Off-topic å poste i overhodet. Så ser man noe chatting på TV'n som man blir interessert i. Poster en melding. Oj så kult, meldinga mi på TV! Så svarer noen andre, og vips er man i gang. Akkurat som alle "tullingene" som sitter i timesvis og skriver tull i SO6.

 

Jeg var gjest på Svisj Metall for et par år siden sammen med bandet jeg var med i. Da dro vi i studio Svisj ble sendt fra. Det var egentlig bare et sentralbord med et par PC'r og noen tv-skjermer (ingen kamera, bare musikkvideoer og chat)

Siden jeg var "nerden" satt jeg og chatta hele tiden mens de andre satt i sofaen og fulgte med. Utrolig mye rart som kommer inn som man sletter og IKKE sender på TV for å si det slik.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Den biten angående sonen er helt right! sonen er virkelig noe crap jeg aldri skal borti igjen!

Fy F! som det kan ryke penger da!

Men ang. det om ps3\wii\x360-duellen så ville jeg nok ha kjøpt alle tre hvis lomeboken strakk til. men det er jo rundt regnet 10.000 u\spill:(

 

Har heldigvis 360 så lenge da:P

Lenke til kommentar
Noen som så meg i Oslo i helgen? Danset rundt i bar overkropp i toget.. ;D

Nåååw :love:

 

Jeg stikker til 0zlo etter neste helg for Metallica konserten, som den storsjarmøren jeg er så har jeg blitt invitert på vorspiel på ei suite på et hotell en eller annen plass på Karl Johan, der jeg (og sannsynligvis en kompis) blir de eneste 2 guttene ;)

 

edit: å nei dere får ikke bli med

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...