Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
F.eks så fikk jeg en samtale i går, der de skulle oppsøke meg hvis de ikke fikk telefonen de hadde bestilt i postkassa på mandag..

7522183[/snapback]

 

"Akkurat det kan jeg informere deg om at ikke vil ha noe for seg, da jeg ikke har noe med leveringen av din telefon å gjøre. Jeg kan purre på bestillingen din/Saken ligger i postens hender/Sett inn unnskyldning, og kan ikke annet å beklage på Netcoms vegne dersom du har måttet vente unødvendig lenge på telefonen din. Dersom du ønsker å kommentere denne saken videre kan du få snakke med sjefen min."

Lenke til kommentar
Pingle :) Jeg har møtt en del ufine kunder, og kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har vært ufin tilbake.

7522142[/snapback]

Må vel egentlig si det samme, til tross for at det holder jævlig hardt til tider da. Man gjør alt for kunden og det er det som er hele morroa med det..skjekker TV-program og prater drit om hva som er på TV og absolutt alt mellom himmel å jord og om hvordan gamle Oslo-fruer savner Nord-Norge da de bodde der i sin barndom. Man finner artige ting som å finne sitater om tapte veddemål...you name it rett og slett.

Det er faktisk en ganske levende jobb imo.

Lenke til kommentar
Vi snakker da selvsagt om når kundene selv oppfører seg bad da.

Jeg tror ikke jeg har hatt en missfornøyd kunde på veldig veldig lenge skal jeg fortelle deg så det tror du ikke du skal bekymre deg for :)

7522156[/snapback]

Men kunder som er sure, vil gjerne ha en krangel (min erfaring), og hvis du svarer blidt og hyggelig uansett blir de surere og surere.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...