Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, no e ej dritliede ta å skrive sånn jævla bokmål..so no skal ej skrive litt på min egen dialekt!

I dag sto ej opp halv 1.

Åso i dag blei ej me nåke folk nedi våje å hadde MC-treff..men sida ej ikkje he sykkel enda satt ej på me han torgrim på cbre has!

Åso fraus ej ballane ta mj å stakk heim å såg smokin aces..den sugde bigtime :thumbdown:

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
Døgnrytmen blir ødelagt av sommerferie. Legger meg når jeg egentlig burdte stå opp :(

8979521[/snapback]

Du er ikke den eneste, herregud, forrige sommer var jeg oppe kl.4 hver dag, da kun pga kompisen min kom å vekka meg, og jeg var med han opp i heksegryta og grilla frokost. Herregud så deilig det er med ferie!

Lenke til kommentar
Pappa er jo ikke veldig glad for at jeg er oppe sent og mister mye av dagen, men han kan suge kuk.

8979526[/snapback]

Jeg har en pappa som ikke bryr seg og bor langt vekke, er lite problemer med han. :p Mamm går ut rundt 11-12 så hun får aldri med seg når jeg våkner. + Hun reiser til Nordsjøen og da er vi alene hjemme med min eldste bror, han går på jobb kl6 på morgenen og kommer hjem i 8 tia, så han legger heller ikke merke til noe. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...