Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mye bedre med en du får kjøpt... den gir akuratt nok smerte til at det blir nytelse :love : de har ett greit utvalg på duo shop i oslo :)

8979302[/snapback]

Joda sant nok, men da hadde jeg ikke hatt noe å gjøre i kveld :p

Dessuten så er det litt kult med en skikkelig "nerde-pisk" også da :p

Blei ikke helt ordentlig nerdepisk da for jeg gadd ikke følge fargekodene når jeg satte på pluggene.

Tenkte psiken kunne bli en fin gave til Eplefe nå hun kommer på besøk i morra

Lenke til kommentar
da hadde ivartfall jeg blitt glad ^^

8979335[/snapback]

Skal jeg lage en til deg også?

Du kan velge hvor mange haler den skal ha.

Jeg har forresten sjekka om den funker nå og det gjør den. Jeg tror jeg bare må justere lengden på halene slik at ikke alle pluggene treffer på samme sted...

 

 

 

L4r5, får ikke jeg gave hvis jeg kommer i morra? :(

8979342[/snapback]

Sure. Kan lage til deg også. Jeg lukter et nytt nisjeprodukt her. "L4r5's håndlagede nerdepisker" :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
da hadde ivartfall jeg blitt glad ^^

8979335[/snapback]

Skal jeg lage en til deg også?

Du kan velge hvor mange haler den skal ha.

Jeg har forresten sjekka om den funker nå og det gjør den. Jeg tror jeg bare må justere lengden på halene slik at ikke alle pluggene treffer på samme sted...

8979350[/snapback]

 

det kan du godt ^^ men haster ikke... har en veldig søt lærpisk allerede :ph34r:

Lenke til kommentar
Er de laget av gamle kabler eller?

8979362[/snapback]

Nei. Er laget av ny patche-kabel fra trommelen jeg har stående...

 

 

 

l4r5,  kan du lage en pisk til av nettverkskabler?

:ph34r:

8979364[/snapback]

Ok, men du er den siste som får det gratis. Det koster penger både med plugger og kabel :p
Lenke til kommentar
da hadde ivartfall jeg blitt glad ^^

8979335[/snapback]

Skal jeg lage en til deg også?

Du kan velge hvor mange haler den skal ha.

Jeg har forresten sjekka om den funker nå og det gjør den. Jeg tror jeg bare må justere lengden på halene slik at ikke alle pluggene treffer på samme sted...

8979350[/snapback]

 

det kan du godt ^^ men haster ikke... har en veldig søt lærpisk allerede :ph34r:

8979356[/snapback]

Som lå midt på gulvet ditt omkranset av tomme pils, Ida og jeg sovende midt i lille senga di, da faren din kom innom for å hjelpe til med flytting. Joda, søt liten sak, men tror ikke faren din ble så glad for at den lå der. Han så ganske skeptisk ut.

Lenke til kommentar
det kan du godt ^^ men  haster ikke... har en veldig søt lærpisk allerede  :ph34r:

8979356[/snapback]

Jeg sender den til en av Ida'ene (for de har jeg adressa til fra før) når jeg har laget den så kan du få den fra de :)

8979382[/snapback]

 

passer veldig bra.. for jeg er ikke sikker på adressa mi enda :p

 

men tuusen takk :love:

Lenke til kommentar
Som lå midt på gulvet ditt omkranset av tomme pils, Ida og jeg sovende midt i lille senga di, da faren din kom innom for å hjelpe til med flytting. Joda, søt liten sak, men tror ikke faren din ble så glad for at den lå der. Han så ganske skeptisk ut.

8979389[/snapback]

 

tenkte ikke på den når han kom :blush:

Lenke til kommentar
Som lå midt på gulvet ditt omkranset av tomme pils, Ida og jeg sovende midt i lille senga di, da faren din kom innom for å hjelpe til med flytting. Joda, søt liten sak, men tror ikke faren din ble så glad for at den lå der. Han så ganske skeptisk ut.

8979389[/snapback]

 

tenkte ikke på den når han kom :blush:

8979396[/snapback]

Det gjorde jeg. Angrer meg for at jeg ikke piska Ida foran faren din. Det hadde vært noe ingen av oss hadde glemt noen sinne tror jeg.

 

edit:

Men nå MÅ jeg sova. Er helt død. Natta folkens *rope natta til Espen*

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Som lå midt på gulvet ditt omkranset av tomme pils, Ida og jeg sovende midt i lille senga di, da faren din kom innom for å hjelpe til med flytting. Joda, søt liten sak, men tror ikke faren din ble så glad for at den lå der. Han så ganske skeptisk ut.

8979389[/snapback]

tenkte ikke på den når han kom :blush:

8979396[/snapback]

Faren min hadde ikke blitt det spor overasket om han så noe sånt tror jeg... Han sa i hvertfall ikke noe på Bondage-tapen min eller festeannordningen jeg har på senga :wee:

Lenke til kommentar
Faren min hadde ikke blitt det spor overasket om han så noe sånt tror jeg... Han sa i hvertfall ikke noe på Bondage-tapen min eller festeannordningen jeg har på senga :wee:

8979403[/snapback]

 

han nevnte ikke noe da... men legger meg jeg :) god natt da folkens...

 

*rope til bare til Nyhus*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...