Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grønn, vel...

 

edit:

 

Puppefestivalen foregår i vakre omgivelser i Sandsvær (Kongsberg). Der var det mye fint å se på, ja :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

sitat fra hjemmesiden til arrangementet:

 

I år har vi fått inn en ny aktivitet på programmet, nemlig BRØSTKNUTER! Vi har tatt prinsippet fra de velkjente russeknutene, men gjort dem om til herlige sprell som stort sett handler om pupper. Man får ulike premier i BH-stroppen, etter hvilken brøstknute man tar. For at alle skal kunne ha samme forutsetninger for å ta knutene, har vi lagt dem inn her. Da har dere også muligheten til å trene på forhånd. Premien står skrevet i kursiv bal hver knute.

 

1. Kline under BF07 (les: ikke med kjæresten). Røde smågodtlepper

 

2. Gå med pushup-bh og meget utringet topp under hele BF 07. Sløyfe.

 

3. Spise en sekspakning med "negerpupper" uten avbrekk innen en halvtime. Bit av innpakninga.

 

4. "Tilfeldigvis" miste en ølkork langt ned i kløfta og få en mannlig BF07- deltaker til å fiske den ut. Rød seigmann

 

5. Stupe 5 toppløs-kråker. Orange seigdame

 

6. 10 toppløs-spensthopp. Bonbonklåver

 

7. Nakenbading (minimum 3 minutter. Innebærer at tøyet og håndkle ligger 5 meter unna vannkanten). Bonbon- rumpe.

 

8. Slå hjul toppløs. Bonbon- pupper.

 

9. Løpe toppløs gjennom et tett granbarkratt (med armene hengende ned). Granbarkvist.

 

10. Delta i 60-meter nakensprint. Sure føtter (smågodt)

 

11. Flyte med kun puppene over vannflaten. Grønn seigdame

 

12. Sette en pils i kløfta og ta en dugelig slurk. Ølkork.

 

13. Vorse med kun et klistremerke på hver pupp (max 10x10 cm). Klistremerke.

 

14. Ringe en mosjonist (på høyere nivå) eller idrettsutøver og fortelle om de fatale følgene det medfører å ikke bruke en effektiv sportsbh. Bit av tlf-katalogen.

 

15. Ringe Lindex/Cubus/H&M etc. og spørre om de mest effektive tipsene og bhene for (i å unngå hengepupper. Bit av Gule Sider.

 

16. Servere en shot plassert i kløfta til en gutt. Grønn seigmann.

 

17. Samle 30 signaturer på puppene eller bhen. Penn.

 

18. Lage en puppeskulptur av valgfritt materiale som man finner i umiddelbar nærhet av BF07- området. Bit av materialet til skulpturen.

 

19. Spørre en tilfeldig forbipasserende hvordan puppene ut i dag/ i denne toppen etc. Stoffbit

 

20. Flashe puppene til en tilfeldig mannlig BF07-deltaker (les: ikke til kjæresten). Gul seigmann

 

21. Undervise mannlige BF07- deltakere i hvordan velge rett bh- størrelse til dama i undertøysbutikken. Merkelappen (str.) på en bh.

 

22. Spandere en bh på arrangørene av BF07. Prislappen.

 

23. Gjøre "high five" til tilfeldig forbipasserende, rope "HØY PUPP" og ta et grepa tak på puppane. Bonbon- alien.

 

24. Sitte med handa på en annen BF07- deltakers pupp i 30 minutter. Gul seigdame.

 

25. Putte en femmer på rumpesprekken til en med "rørlegger-sprekk" eller i kløfta til noen med utrigning. 5-kroning.

 

26. Ha sex under BF07. Kondomembalasje.

 

27. Gå toppløs under hele Breastfestival ?07 (2 sammenhengende døgn). Bh-innlegg.

 

28. Handle øl i butikken toppløs. Kvitteringa fra handelen.

 

29. Gå på henda toppløs. Rød seigdame

 

30. Skjenke BF-komiteen (Heidi eller Siri-Helene) Alkoholetiketten

 

31. Spandere øl/mat/snus e.l. på BF-komiteen Den som deler får en halvdel av et hjerte og den som får får den andre halvdelen

 

32. Ha med kake eller andre ting som kommer fellesskapet til gode. Hjerte (klipt ut i papir)

 

Regler.

- fusk med knutene straffes med avklipt BH-stropp

- det er kun jentene på BF som kan ta knutene

 

- BF-komiteen handler inn premiene

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar
Jeg blir hentet av Den Store P på forumet klokken åtte i morgen, henger med ham og ;P og Knewt, forhåpentligvis. Frem til 17:15, da går bussen min opp til Porsgrunn.

8978765[/snapback]

Du kan fremdeles komme innom Vikersund. :) Eller prøver du å vri deg unna, fordi du egentlig ikke vil? :p

Lenke til kommentar

Hvor i helvete er Vikersund? Er det sånt som jeg skal vite?

EDIT: Nyhus; Jeg liker dem faktisk, da.

Jeg har og sett Hatebreed (og kysset gitarist og vokalist :love:) LoG, She Said Destroy, Slayer, Billy Talent, Flying Crap, Chimaira... Med mange flere. :love:

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Hvor i helvete er Vikersund? Er det sånt som jeg skal vite?

8978776[/snapback]

Ja, så klart!

 

Vi arangerte jo Skiflyvning i vinter :p Neida, men Vikersund ligger ikke langt unna Drammen :) Så vet du det...

 

EDIT: Se der, tilogmed L4r5 fant Vikersund på kartet :p

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...