Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager b-real men han irriterer meg jævlig

7521926[/snapback]

Greit at du blir sint, sur, forbanna...samme drit uansett. Bit det inn i deg eller bare slå i bordet eller noe annet du finner passende. Vi skal ikke ha det slik og det blir også den siste advarslen til alle sammen er når det gjelder uthengsle og lignende.

 

Går ikke at det skal være slik, for vi trenger en litten boost for å gjøre litt mere annet en bare å rive kjeft med hverandre osv. Vi trenger et liten team-arbeid folks!

evig lei av å sitte å svare på henvendelser på netcom kundesenter!!

7521946[/snapback]

Din nisse, har pratet med dere fjotter nå i 3-4 dager nå og har ikke fått et fornuftig svar. Dere må være det slappeste jeg har vært borti :lol:

7522014[/snapback]

 

Det var sikkert et dumt spørsmål..

Lenke til kommentar
Det var sikkert et dumt spørsmål..

7522075[/snapback]

Dere driver support allikevel, det er baktanken med jobben deres..og da skal ikke et dumt spørsmål bli tatt som et "huff...nå igjen"...men ja...jeg vet hvordan det er på den måten...jeg driver support av telefonnummer over hele Norge for å si det på en liten rar måte da, men jeg vet hvordan den "personen" i øret kan være å ha på tråden og der du mest har bare lyst til å gå bort til vedkommende og vri om halsen eller mye mye værre... (:whistle:) på den som eier stemmen men holder en fin og høflig tone og svarer hyggeligere og hyggeligere desto mere sur kundene blir :p

 

Btw, nei, det var intet dumt spørsmål.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Alle som sitter på support skal jo være så hyggelig som mulig. Men når kunder som ringer inn lager bare bråk og går til verbal angrep mot den stakkars jæ**'n som sitter å svarer, så blir man irritert selv og gidder ikke hjelpe kunden.

 

Skjønner ikke hvorfor kunder ikke skjønner det når de ringer.

Lenke til kommentar
Alle som sitter på support skal jo være så hyggelig som mulig. Men når kunder som ringer inn lager bare bråk og går til verbal angrep mot den stakkars jæ**'n som sitter å svarer, så blir man irritert selv og gidder ikke hjelpe kunden.

 

Skjønner ikke hvorfor kunder ikke skjønner det når de ringer.

7522130[/snapback]

 

Pingle :) Jeg har møtt en del ufine kunder, og kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har vært ufin tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...