NgZ Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis man frivillig har valgt å bli netcomkunde fortjener man ikke bedre. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis man frivillig har valgt å bli netcomkunde fortjener man ikke bedre. 7522034[/snapback] Du vet; the lesser of two evils. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 evig lei av å sitte å svare på henvendelser på netcom kundesenter!! 7521946[/snapback] Du er en av dem, ja. Nå skjønner jeg hvorfor jeg bare fikk bullshitsvar fra dem tidligere da jeg var kunde der 7521964[/snapback] Jeg som fucka med dem, bare fordi det var du som skulle ha dem Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Heller necom enn satans yngling telenor. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Du vet; the lesser of two evils. 7522050[/snapback] Når jeg tenker meg om, bruker vel OneCall netcom sitt nett, som er det verste av de to ondene, så der sliter vel jeg også. Men kudeservicen hos telenor var nå alltid bra. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Telenor er bra det, DJuice magnum Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Beklager b-real men han irriterer meg jævlig7521926[/snapback] Greit at du blir sint, sur, forbanna...samme drit uansett. Bit det inn i deg eller bare slå i bordet eller noe annet du finner passende. Vi skal ikke ha det slik og det blir også den siste advarslen til alle sammen er når det gjelder uthengsle og lignende. Går ikke at det skal være slik, for vi trenger en litten boost for å gjøre litt mere annet en bare å rive kjeft med hverandre osv. Vi trenger et liten team-arbeid folks! evig lei av å sitte å svare på henvendelser på netcom kundesenter!!7521946[/snapback] Din nisse, har pratet med dere fjotter nå i 3-4 dager nå og har ikke fått et fornuftig svar. Dere må være det slappeste jeg har vært borti 7522014[/snapback] Det var sikkert et dumt spørsmål.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Det var sikkert et dumt spørsmål..7522075[/snapback] Dere driver support allikevel, det er baktanken med jobben deres..og da skal ikke et dumt spørsmål bli tatt som et "huff...nå igjen"...men ja...jeg vet hvordan det er på den måten...jeg driver support av telefonnummer over hele Norge for å si det på en liten rar måte da, men jeg vet hvordan den "personen" i øret kan være å ha på tråden og der du mest har bare lyst til å gå bort til vedkommende og vri om halsen eller mye mye værre... () på den som eier stemmen men holder en fin og høflig tone og svarer hyggeligere og hyggeligere desto mere sur kundene blir Btw, nei, det var intet dumt spørsmål. Endret 17. desember 2006 av b-real Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Telenor er bra det, DJuice magnum 7522069[/snapback] Har jeg nettop byttet fra fordi det var dyrt og dårlig. Men telenor er bra, hvis du ser bort i fra prisene deres. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) .... og svarer hyggeligere og hyggeligere desto mere sur kundene blir 7522108[/snapback] Det irriterer livet av de fleste kunder vet du. Sorry dobbelpost men dere er jo så treige her. Endret 17. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Alle som sitter på support skal jo være så hyggelig som mulig. Men når kunder som ringer inn lager bare bråk og går til verbal angrep mot den stakkars jæ**'n som sitter å svarer, så blir man irritert selv og gidder ikke hjelpe kunden. Skjønner ikke hvorfor kunder ikke skjønner det når de ringer. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 jeg driver support av telefonnummer over hele Norge 7522108[/snapback] Supportmedarbeidere mv. fortjener min dype respekt. Aldri i livet om jeg hadde klart å jobbe med telefonsupport o.l. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Alle som sitter på support skal jo være så hyggelig som mulig. Men når kunder som ringer inn lager bare bråk og går til verbal angrep mot den stakkars jæ**'n som sitter å svarer, så blir man irritert selv og gidder ikke hjelpe kunden. Skjønner ikke hvorfor kunder ikke skjønner det når de ringer. 7522130[/snapback] Pingle Jeg har møtt en del ufine kunder, og kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har vært ufin tilbake. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Da er det nok du som er pingle, som ikke tørr svare tilbake Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Det irriterer livet av de fleste kunder vet du.7522118[/snapback] Vi snakker da selvsagt om når kundene selv oppfører seg bad da.Jeg tror ikke jeg har hatt en missfornøyd kunde på veldig veldig lenge skal jeg fortelle deg så det tror du ikke du skal bekymre deg for Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Support kunne jeg ha jobbet som, og har respekt for. Noe annet er telefonselgere. Argh Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Da er det nok du som er pingle, som ikke tørr svare tilbake 7522152[/snapback] Nei. Jeg holder meg for god til å svare tilbake. Det er ikke tøft å svare kundene sine på en ufin måte. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 DRIT TØFT DET!! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Da er det nok du som er pingle, som ikke tørr svare tilbake 7522152[/snapback] Nei. Jeg holder meg for god til å svare tilbake. Det er ikke tøft å svare kundene sine på en ufin måte. 7522162[/snapback] Men det må da være mulig å si i fra at man forventer en viss tone? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 DRIT TØFT DET!! 7522170[/snapback] Ja, sjefen din er sikkert helt enig. Men det må da være mulig å si i fra at man forventer en viss tone? 7522174[/snapback] Selvfølgelig - men man sier det på en høflig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg