Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søvn er oppskrytt, og er uansett alt for tidlig å legge seg :p

Selv om man skal opp klokka fem... Ja ja, sånn er det med den saken.

Når mammas kusines mann har kjøpt seg ny GPS og City Navigator-program for hele Nord-Amerika, må man jo så klart fyre opp laptopen, låne trådløst nett av naboen som ikke har sikra sitt og så bare fyre opp og kose seg :D

 

 

Ligger nå henslengt på senga, endelig fred fra små hyperaktive 5åringer og 2åringer, og zoomer inn og ut over LA.

 

Kommer til å savne Minneapolis og gater som heter Matterhorn og Trollhagen, men som folka sier, man overlever vel, og gøy å se nye steder.

 

 

Smurf ut av SO, nå! :p

Lenke til kommentar

Uh! Sverige here I come! Skal dit med svigermor og kjæresten hennes og min. 4 mennesker i en '94 Fiesta 1,3 liter. Kan bli gøy med tanke på hvor baktung den kommer til å bli av øl :p Har faen ikke vært i Sverige siden august og jeg bor 2 timer unna grensa og en halvtime fra strømstad-båten. :wee:

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen... Jeg skal snart på jobb. (MEH!)

 

Wish me luck?

8974015[/snapback]

God morgen til deg også :)

 

*Ønsker kenny lykke til*

 

Nei, hva skal man bruke dagen i dag til? Først skal man vel jobbe litt. Så feirer broderen sånn familiebursdags skit seinere. To bad for me, nå har jeg endelig begynt å få inspirasjon til siden jeg holder på med :ermm:

Lenke til kommentar

Eg lagde meg frokost (sjokoladepålegg på grovbrød) satt meg ned med godt mot og skulle sjå filmen Blur. Det gjekk jo til helvette, kvakk skikkelig etter scene 2 ellernosnt. Jaja, trur eg går opp og mekker litt fragmovie.. SKAL TIL DAMA IDAG <33

 

Shait, må skrive lønningslister.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...