Fisker Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Omg I am writing on an iphone! Apple store in USA fuck yeah Lenke til kommentar
Holten Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Måtte skjære den av med en skalpell. 8973859[/snapback] Huh? Hvordan er det du fjerner tennene dine?! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hoho...og det var jeg som skulle sove jah...joda..så bra gikk det lizm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Søvn er oppskrytt, og er uansett alt for tidlig å legge seg Selv om man skal opp klokka fem... Ja ja, sånn er det med den saken. Når mammas kusines mann har kjøpt seg ny GPS og City Navigator-program for hele Nord-Amerika, må man jo så klart fyre opp laptopen, låne trådløst nett av naboen som ikke har sikra sitt og så bare fyre opp og kose seg Ligger nå henslengt på senga, endelig fred fra små hyperaktive 5åringer og 2åringer, og zoomer inn og ut over LA. Kommer til å savne Minneapolis og gater som heter Matterhorn og Trollhagen, men som folka sier, man overlever vel, og gøy å se nye steder. Smurf ut av SO, nå! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 God morgen alle sammen... Jeg skal snart på jobb. (MEH!) Wish me luck? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Uh! Sverige here I come! Skal dit med svigermor og kjæresten hennes og min. 4 mennesker i en '94 Fiesta 1,3 liter. Kan bli gøy med tanke på hvor baktung den kommer til å bli av øl Har faen ikke vært i Sverige siden august og jeg bor 2 timer unna grensa og en halvtime fra strømstad-båten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 God morgen alle sammen... Jeg skal snart på jobb. (MEH!) Wish me luck? 8974015[/snapback] God morgen til deg også *Ønsker kenny lykke til* Nei, hva skal man bruke dagen i dag til? Først skal man vel jobbe litt. Så feirer broderen sånn familiebursdags skit seinere. To bad for me, nå har jeg endelig begynt å få inspirasjon til siden jeg holder på med Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 God morgen alle sammen . Da er jeg våen også etter å ha klipt meg... Digg med kort hår Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Da var jeg våken ja. Drar på hytta snart, så da slepper dere meg i en ukes tid ( sagt det før, men vi sier at ingen hører på meg >_- ) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ok. Først trykke på maskinen, så klippe gress. Må komme meg ut. Nå. Snart. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 God morgen. Hva skjer her i dag da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 God morgen.Hva skjer her i dag da? 8974575[/snapback] God morgen til deg også Jeg hører på Dire Straits, mens jeg installerer Ubuntu på en "server" som skal stå her hjemme, også rydder jeg rommet Skjer der da? Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hallo sann! Gleder deg til i kveld Eplefe? You lucky basturt. Jeg fikk pusteproblemer i går! Er ikke jeg flink? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du er ganske flink, gitt. o0 Jeg gleder meg som en jævel til i kveld. Men først gleder jeg meg til å ta en iskald dusj, børste håret og sminke meg for første gang på en uke, liksom. Så skal jeg gå med "The Black Parade" t-skjorten min. Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tihi Ja, Black Parade t-skjorten må man jo ha på. Men du? Jeg har et incrimental spørsmål som kan sette hele vårt vennskap på prøve. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Liker du ketsjup på pizza? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Skjer der da? 8974588[/snapback] Her skjer det omtrent ingenting, jeg sto opp for en ca. 10 min. siden og satte meg med PCen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Fuck så trøtt jeg er. Ganske rart egentlig siden jeg har sovet lenge og som en stein Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Eg lagde meg frokost (sjokoladepålegg på grovbrød) satt meg ned med godt mot og skulle sjå filmen Blur. Det gjekk jo til helvette, kvakk skikkelig etter scene 2 ellernosnt. Jaja, trur eg går opp og mekker litt fragmovie.. SKAL TIL DAMA IDAG <33 Shait, må skrive lønningslister..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Binko, nå ble jeg redd for å svare.. Jeg er nemlig litt utypisk på det der.. Nei, jeg liker ikke ketchup på pizza... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg