Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søvn er oppskrytt, og er uansett alt for tidlig å legge seg :p

Selv om man skal opp klokka fem... Ja ja, sånn er det med den saken.

Når mammas kusines mann har kjøpt seg ny GPS og City Navigator-program for hele Nord-Amerika, må man jo så klart fyre opp laptopen, låne trådløst nett av naboen som ikke har sikra sitt og så bare fyre opp og kose seg :D

Ligger nå henslengt på senga, endelig fred fra små hyperaktive 5åringer og 2åringer, og zoomer inn og ut over LA.

Kommer til å savne Minneapolis og gater som heter Matterhorn og Trollhagen, men som folka sier, man overlever vel, og gøy å se nye steder.

Smurf ut av SO, nå! :p

Lenke til kommentar

Uh! Sverige here I come! Skal dit med svigermor og kjæresten hennes og min. 4 mennesker i en '94 Fiesta 1,3 liter. Kan bli gøy med tanke på hvor baktung den kommer til å bli av øl :p Har faen ikke vært i Sverige siden august og jeg bor 2 timer unna grensa og en halvtime fra strømstad-båten. :wee:

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen... Jeg skal snart på jobb. (MEH!)

Wish me luck?

8974015[/snapback]

God morgen til deg også :)

*Ønsker kenny lykke til*

Nei, hva skal man bruke dagen i dag til? Først skal man vel jobbe litt. Så feirer broderen sånn familiebursdags skit seinere. To bad for me, nå har jeg endelig begynt å få inspirasjon til siden jeg holder på med :ermm:

Lenke til kommentar

Du er ganske flink, gitt. o0

Jeg gleder meg som en jævel til i kveld.

Men først gleder jeg meg til å ta en iskald dusj, børste håret og sminke meg for første gang på en uke, liksom.

:love:

Så skal jeg gå med "The Black Parade" t-skjorten min.

Lenke til kommentar

Eg lagde meg frokost (sjokoladepålegg på grovbrød) satt meg ned med godt mot og skulle sjå filmen Blur. Det gjekk jo til helvette, kvakk skikkelig etter scene 2 ellernosnt. Jaja, trur eg går opp og mekker litt fragmovie.. SKAL TIL DAMA IDAG <33

Shait, må skrive lønningslister.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...