Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Campin carl's signatur.

8973255[/snapback]

Han har for mange linjer :ph34r:

 

Men Alastor skulle bare flytta den til Humor da :p, btw, Okstad, lag en lik en i humordelen da :wee:

8973307[/snapback]

nei, jeg har fire linjer og fire linjer er det som er tillat men hvis det er et mellomrom eller noe sånt i signaturen jeg ikke vet om så si ifra

Lenke til kommentar
Jeg kunne fint klart meg med et par mindre utskudd her i verden, Snorre.

8973313[/snapback]

Da begynner vi med deg da pusen? ;)

8973330[/snapback]

Hva er dette? Dette lignet skremmende mye på tøsing! :mad:

Også fra en moderator da...

 

*Rapportert*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei ok jeg bare tuller. Faen som humoren synker nå trøttheten og promilla øker :p
Lenke til kommentar
nei, jeg har fire linjer og fire linjer er det som er tillat men hvis det er et mellomrom eller noe sånt i signaturen jeg ikke vet om så si ifra

8973347[/snapback]

I Diskusjon.no theme, så er det 5 :p, den med lyseblå skrift har det siste ordet hengene på utsiden :p

8973369[/snapback]

jeg bruker dynamisk hardware,no skinnet jeg, så jeg legger ikke merke til det jeg

Lenke til kommentar

Jooooda...man burde vel strengt tatt legge seg men jeg gidder ikke. Føles ut som jeg ikke har fått så mye tid til meg selv de siste dagene til tross for at det er min ferie jeg er på nå så da kompansere man med å være våken om natta. Jeg burde slutte med den uvanen, jeg tror det er kindoff der det skjærer seg egentlig og at man ikke har en døgnrytme lengre...kanskje det kanskje...mm..joda.

 

*tenne en camel*

 

Gå å legg deg snorre :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...