Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No sitter eg på VT med 4 engelskmenn, der majoriteten er rimlege fulle. Og eg som slit med å høyre kva dei seier til vanleg >.<

8972953[/snapback]

Haha, er det så rart da. Fredagen er dagen å bli full på. Hvem kan motstå den gode smaken av godt øl?

 

Edit: Sitter her og nyter godt Hansa fatøl i dette øyeblikk. Et av mine favorittøl.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
No sitter eg på VT med 4 engelskmenn, der majoriteten er rimlege fulle. Og eg som slit med å høyre kva dei seier til vanleg >.<

8972953[/snapback]

Haha, er det så rart da. Fredagen er dagen å bli full på. Hvem kan motstå den gode smaken av godt øl?

 

Edit: Sitter her og nyter godt Hansa fatøl i dette øyeblikk. Et av mine favorittøl.

8973005[/snapback]

Nordlandspils ftw :)

Lenke til kommentar
Det var en viss eplefe som sa det at Hansa Sommerøl var så godt at det måtte være 20 jenter som masturberte ned i ølfata på Hansa for å få den smaken. Thus; Fittesaftøl :wee:

8973052[/snapback]

Aaaaha. Daså, eplefe er ikke riktig vel bevart, og takk og pris for det. Har nok "sane" mennesker her i verden. Jeg har ikke smakt sommerølet til Hansa enda. Nuvel. Begynner å merke at det blir vanskligere å treffe de rette tastene, så får vel gi meg på forumet snart.l

Lenke til kommentar
Aaaaha. Daså, eplefe er ikke riktig vel bevart, og takk og pris for det. Har nok "sane" mennesker her i verden. Jeg har ikke smakt sommerølet til Hansa enda. Nuvel. Begynner å merke at det blir vanskligere å treffe de rette tastene, så får vel gi meg på forumet snart.l

8973091[/snapback]

Jeg skulle si takk fra henne og gi deg en klem fra henne

*gi klem til*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...