edge Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 I'm the one who wants to be with yooou!*gaule* I sommer er jeg fra 80-tallet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Sliter fortsatt litt med japanske f.eks Selv om det er ofte jeg forstår hva de sier uten å måtte lese teksten. 8969472[/snapback] Er vel lettere og forstå sammenhengen, enn akkurat hva de sier , mener jeg hvertfall ^^ Endret 29. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 I'm the one who wants to be with yooou!*gaule* I sommer er jeg fra 80-tallet 8969489[/snapback] I wanna know what love iiiis! I want you to shoooow meeee! *gaule* Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal.. da mener jeg SKAL.. lære meg japansk! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal.. da mener jeg SKAL.. lære meg japansk! 8969512[/snapback] Jeg kjenner en som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal.. da mener jeg SKAL.. lære meg japansk! 8969512[/snapback] Jeg kjenner en som kan hjelpe deg 8969520[/snapback] Jeg har allerede lært meg en del språk, så klarer det nok på egen hånd. Men takk for tilbudet.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Japansk er gøy ^^ Veldig moro når man forstår mer og mer av hva de sier. Og spessielt når man liksom forstår akkuratt hva de sier, og ikke bare sammenhengen med det hele etterhvert. brevvenner <3 det er moro ^^ sendte to brev i dag. Hender jeg sliter litt med oppbyggingen når jeg skal skrive egene setninger, men. Det kommer seg vel. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Japansk er gøy ^^Veldig moro når man forstår mer og mer av hva de sier. Og spessielt når man liksom forstår akkuratt hva de sier, og ikke bare sammenhengen med det hele etterhvert. brevvenner <3 det er moro ^^ sendte to brev i dag. Hender jeg sliter litt med oppbyggingen når jeg skal skrive egene setninger, men. Det kommer seg vel. 8969536[/snapback] Det gramatiske er jo helt.. skremmende.. Brevvenner.. det har jeg ikke hatt på mange år, kanskje jeg skulle skaffet meg det? Gratulerer DemoniZer 8969542[/snapback] Takk takk pus Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Brevvenner.. det har jeg ikke hatt på mange år, kanskje jeg skulle skaffet meg det? 8969550[/snapback] Vi kan bli brev venner, så kan du prøve å tyde min fåfædlie ændals dialekt Endret 29. juni 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Neida det er ikke skremmende. Bare annerledes ^^ Forslag til frokost fra noen? I går hadde jeg egg og bacon. I dag vil jeg ha no annet. og ikke frokostblanding elns. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det er sol jo 8969568[/snapback] Det er det ikke her Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Brevvenner.. det har jeg ikke hatt på mange år, kanskje jeg skulle skaffet meg det? 8969550[/snapback] Vi kan bli brev venner, så kan du prøve å tyde min fåfædlie ændals dialekt 8969560[/snapback] Jeg nekter plent! Neida det er ikke skremmende.Bare annerledes ^^ Forslag til frokost fra noen? I går hadde jeg egg og bacon. I dag vil jeg ha no annet. og ikke frokostblanding elns. 8969564[/snapback] Skremmende vanskelig var det jeg mente.. Frokost? Mange tips! Brød med Kesam og friske bær Lun pastasalat med grønnsaker Omelett med poteter Yoghurt med soyaflak Bruchetta Sopp på toast Ciabatta med spekeskinke og agurk Grillet Panini-sandwich med spekeskinke EDIT: Glemte Endret 29. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) italiensk brød"bit" med forskjellig greier på.. hvitløk/tomat osv funker også som forrett/hovedrett/apertizers.. alt etter hvordan du lager den Endret 29. juni 2007 av LOOM Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 hva er bruchetta forno? 8969623[/snapback] Har du ikke smakt det? Du skal få smake det av meg.. jeg er en mester på bruchetta.. nydelig som forrett.. Ingredienser: (Jeg bruker) 400 g spekemat 4 skiver loff 2 ss oliven 2 finhakkede tomater 1/2 finhakket rødløk 1 finhakket avokado 2 båter finhakket hvitløk 2 ss finhakket basilikum 1/2 dl olivenolje 1/2 ts salt 1/4 ts pepper Italienerne bruker ofte spekemat i matlagingen. Spekepølser og skinker serveres oppskåret som anti-pasti (liten forrett) med oliven, melon og frukter, eller som finhakk i fyll og som skiver i supper og gryteretter. Varm olivenolje i en panne. Stek brødet til det blir sprøtt og gyllent. Bland tomater, løk, avokado, hvitløk, basilikum og olivenolje i en bolle. Smak til med salt og pepper. Fordel blandingen på det stekte brødet. Serveres sammen med skiver av spekeskinke. Tips. Brødskivene kan også pensles med olivenolje og stekes i ovn på 250°C i ca. 5 minutter eller til skivene er sprøe og gylne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei igjen, pusekatter. Ikke så alt for lenge til nakken min går til helvete nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hva er bruchetta forno? 8969623[/snapback] Har du ikke smakt det? Du skal få smake det av meg.. jeg er en mester på bruchetta.. nydelig som forrett.. Ingredienser: (Jeg bruker) 400 g spekemat 4 skiver loff 2 ss oliven 2 finhakkede tomater 1/2 finhakket rødløk 1 finhakket avokado 2 båter finhakket hvitløk 2 ss finhakket basilikum 1/2 dl olivenolje 1/2 ts salt 1/4 ts pepper Italienerne bruker ofte spekemat i matlagingen. Spekepølser og skinker serveres oppskåret som anti-pasti (liten forrett) med oliven, melon og frukter, eller som finhakk i fyll og som skiver i supper og gryteretter. Varm olivenolje i en panne. Stek brødet til det blir sprøtt og gyllent. Bland tomater, løk, avokado, hvitløk, basilikum og olivenolje i en bolle. Smak til med salt og pepper. Fordel blandingen på det stekte brødet. Serveres sammen med skiver av spekeskinke. Tips. Brødskivene kan også pensles med olivenolje og stekes i ovn på 250°C i ca. 5 minutter eller til skivene er sprøe og gylne. 8969653[/snapback] Håper det er ordentlig kjøkken der du flytter inn Hei Eplefe *kaste pez til* Endret 29. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Husk på nakkekrage neste gang du skal ivei.. høres ut som du trenger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg