Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, jeg kommer til å drukne på Hove.. Nå begynte det faen meg å regne igjen..

8969091[/snapback]

Her skinner sola :tease:

8969096[/snapback]

Go screw yourself.

Jeg vil ha sooooooool. :(

Jeg kommer til å dø av kulde i natt om jeg ikke finner noen å sove sammen med som ikke stjeler all soveposen. *host*TLZ*host*

Lenke til kommentar
Go screw yourself.

Jeg vil ha sooooooool. :(

Jeg kommer til å dø av kulde i natt om jeg ikke finner noen å sove sammen med som ikke stjeler all soveposen. *host*TLZ*host*

8969108[/snapback]

Finn en random hunk, se så søt ut som du klarer og spør:

"Du... jeg... eh... fryser sånn. Kan jeg sove inntil deg i natt?"

Lenke til kommentar
Finn en random hunk, se så søt ut som du klarer og spør:

"Du... jeg... eh... fryser sånn. Kan jeg sove inntil deg i natt?"

8969119[/snapback]

"Det var så varmt tidligere, skal vi stikke i teltet ditt og sjekke hverandre for flått?"

Lenke til kommentar

Fuck. En søt jente lurte meg til å bli medlem av Amnesty idag. Skal liksom betale 100 kroner i måneden til dem nå. :ermm: Får betale den første måneden, og så melde meg ut. Heldigvis ingen bindingstid. *Phew*. Og så fikk ejg purring på en regning jeg trodde mine foreldre hadde betalt. Den skal de få høre når de kommer hjem. Ellers føler jeg at jeg bare får mindre og mindre penger på konto. Godt det ikke er alt for lenge til ny lønning.

Lenke til kommentar
"Det var så varmt tidligere, skal vi stikke i teltet ditt og sjekke hverandre for flått?"

8969123[/snapback]

Du hadde fått lurt meg inn i teltet med den replikken i hvertfall :wee:

Med deg hadde det holdt og sagt "Du, jeg fryser, gidder du å pule meg varm?"

Lenke til kommentar
Fuck. En søt jente lurte meg til å bli medlem av Amnesty idag. Skal liksom betale 100 kroner i måneden til dem nå.  :ermm: Får betale den første måneden, og så melde meg ut. Heldigvis ingen bindingstid. *Phew*. Og så fikk ejg purring på en regning jeg trodde mine foreldre hadde betalt. Den skal de få høre når de kommer hjem. Ellers føler jeg at jeg bare får mindre og mindre penger på konto. Godt det ikke er alt for lenge til ny lønning.

8969139[/snapback]

Samboeren min ble forført av ei fra foreningen mot krybbedød. Var ganske sint da gitt. Har ikke planer om unge engang ffs.

Lenke til kommentar
Fuck. En søt jente lurte meg til å bli medlem av Amnesty idag. Skal liksom betale 100 kroner i måneden til dem nå.  :ermm: Får betale den første måneden, og så melde meg ut. Heldigvis ingen bindingstid. *Phew*. Og så fikk ejg purring på en regning jeg trodde mine foreldre hadde betalt. Den skal de få høre når de kommer hjem. Ellers føler jeg at jeg bare får mindre og mindre penger på konto. Godt det ikke er alt for lenge til ny lønning.

8969139[/snapback]

Samboeren min ble forført av ei fra foreningen mot krybbedød. Var ganske sint da gitt. Har ikke planer om unge engang ffs.

8969165[/snapback]

Kvinnelige selgere skulle vært forbudt!

Sleipe dyr hele gjengen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...