Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Det er ikke så uvanlig å inhalere cigar, det kommer helt an på hvor "vant" man er med styrken (og hvor avhengig man er av nikotinen :D ). Personlig inhalerer jeg ofte, men det varier avhengig av typen.

 

Jeg overtalte min kusine en gang til å inhalere (første gang hun prøvde å røyke noe), needless to say, hun spydde :!:

8968837[/snapback]

Jeg inhalerte for første gang i går, jeg hostet litt nesten.. Første gang jeg har inhalert noe som helst. Skal nevnes at det var en såkalt "cigarillo".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åh. Ja.. Daaa.. Hm...

 

Jaaaaha. Jeg kan ta en massasje med innebygd flåttrensking..?

8968852[/snapback]

Ja takk. Massasje høres sinnsykt greit ut akkurat nå. Fortsatt vondt etter moshing i går og på onsdag og hopping på tirsdag og dansing i går og.. Au. Kroppen min har ikke godt av så mye alkohol og bevegelse..

Lenke til kommentar

Hvilket av dem? :p

Det er sånn ørten tusen dasser her. (Og allikevel er det ikke en eneste en som er ledig under konsertene.. :p)

 

EDIT: Moshing er når man hopper inn i hverandre og dytter hverandre. :love:

Og om noen faller, så hjelper man dem opp.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Det hadde vært konge. Finner du den en-av-ni du vil ha sex i med en eller annen random kar (Han bergenske plastikkduden, eller jern eller metall eller hva det var..) Så, etter en liten stund velver hele saken. Og, som portapottys flest, er ikke... innholdet av toalettet forseglet, så dere vil da plutselig gå over i en voldelig akt av scat. Mm.

 

Og så begynner jo redningsaksjonen fra de nærmeste. "Går det bra?" høres det fra en yngre dame. "ååååååååhhh" er det eneste svaret hun får, og ambulanse og heisekran blir tilkalt. Så heiser de dere opp, dere kommer ut nakne, fulle av dritt og flaue, og den yngre damen spør;

 

"Går det bra?" igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...