Arinomi Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det er ikke så uvanlig å inhalere cigar, det kommer helt an på hvor "vant" man er med styrken (og hvor avhengig man er av nikotinen ). Personlig inhalerer jeg ofte, men det varier avhengig av typen. Jeg overtalte min kusine en gang til å inhalere (første gang hun prøvde å røyke noe), needless to say, hun spydde :!: 8968837[/snapback] Jeg inhalerte for første gang i går, jeg hostet litt nesten.. Første gang jeg har inhalert noe som helst. Skal nevnes at det var en såkalt "cigarillo". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Åh. Ja.. Daaa.. Hm... Jaaaaha. Jeg kan ta en massasje med innebygd flåttrensking..? 8968852[/snapback] Ja takk. Massasje høres sinnsykt greit ut akkurat nå. Fortsatt vondt etter moshing i går og på onsdag og hopping på tirsdag og dansing i går og.. Au. Kroppen min har ikke godt av så mye alkohol og bevegelse.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Ok. Jeg skal fikse det. Ta av deg undertøyet og kom til toalettet, så skal jeg fikse det. EDIT: Hva er moshing..? Endret 29. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hvilket av dem? Det er sånn ørten tusen dasser her. (Og allikevel er det ikke en eneste en som er ledig under konsertene.. ) EDIT: Moshing er når man hopper inn i hverandre og dytter hverandre. Og om noen faller, så hjelper man dem opp. Endret 29. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hehe. Så den delen du brydde deg mest om, var den om hvilket toalett..? Ok. EDIT: Ntååw så søtt. Sånn come-closer-to-eachother sak? Det hørtes frescht ut! Endret 29. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, selvfølgelig bryr jeg meg mest om hvilket toalett? Jeg er på festival. Som Jørgen så fint sa det etter den lille "emo"-episoden i går.. "Det som skjer på hove, blir på hove.." Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hehe. Så den delen du brydde deg mest om, var den om hvilket toalett..? Ok. 8968881[/snapback] Går jo ann og fly rundt og teste alle da Endret 29. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Går jo ann og fly rundt og teste alle da 8968890[/snapback] Du har ikke vært på festival før! Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tihi... Jørgen= TLZ? Ikke sant? Ikke sant det Eplefe? Kvifor kan ikkje Burt kose? Kvifor ikkje? Pappa? Kvifor kan ikkje Burt kose òg? Kvifor ikkje? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Niks. TLZ heter Torbjørn. Jørgen er en bergensk metallerdude vi har møtt her og hengt en del med. Jeg er singel, så hvorfor ikke finne noen å humpe, liksom? Jeg bestilte tross alt RL - Festival Life. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Går jo ann og fly rundt og teste alle da 8968890[/snapback] Du har ikke vært på festival før! 8968894[/snapback] Ikke sånn da , mente ikke seriøst, men tror ikke Binko hadde hatt noe imot det Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ååh. Jeg kjøpte aldri RL jeg. Altfor mange expansionpacks etter min smak. Hørt det er mye virus på spillet også. Orker ikke det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg er singel, så hvorfor ikke finne noen å humpe, liksom? 8968904[/snapback] Jeg kan godt ofre meg for at du skal slippe å lide Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jo, jeg tror Binko ville hatt noe i mot det.. Om du har vært på festival, så har du sett doene etter dag 1.. Det er snakk om at 1 av 3 tør du å gå på do i, og 1 av 9 tør du å ha sex i. Og selv da, spesielt de flyttbare, kan de velte. *grøss* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Guds frie natur er til for å nytes eplefe... Ingenting er som en frisk bris over baken mens man har sex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Guds frie natur er til for å nytes eplefe... Ingenting er som en frisk bris over baken mens man har sex 8968929[/snapback] Helt enig, men det er alt for mye kongler og barnåler her til min smak. Derfor er det jævlig greit med søte gutter som har telt. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 JEG VANT BUDRUNDEN! (Har all grunn til å skrive med caps) ..12.Juli får jeg vite om jeg har leilighet eller ikke.. forbannet være førstekjøpsrettfaen fra BBL.. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Guds frie natur er til for å nytes eplefe... Ingenting er som en frisk bris over baken mens man har sex 8968929[/snapback] Å stå på baugspydet på en seilbåt samtidig som man tar dama bakfra skal heller ikke undervurderes. Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det hadde vært konge. Finner du den en-av-ni du vil ha sex i med en eller annen random kar (Han bergenske plastikkduden, eller jern eller metall eller hva det var..) Så, etter en liten stund velver hele saken. Og, som portapottys flest, er ikke... innholdet av toalettet forseglet, så dere vil da plutselig gå over i en voldelig akt av scat. Mm. Og så begynner jo redningsaksjonen fra de nærmeste. "Går det bra?" høres det fra en yngre dame. "ååååååååhhh" er det eneste svaret hun får, og ambulanse og heisekran blir tilkalt. Så heiser de dere opp, dere kommer ut nakne, fulle av dritt og flaue, og den yngre damen spør; "Går det bra?" igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 JEG VANT BUDRUNDEN! (Har all grunn til å skrive med caps) ..12.Juli får jeg vite om jeg har leilighet eller ikke.. forbannet være førstekjøpsrettfaen fra BBL.. 8968942[/snapback] Gratla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg