Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aner ikke. Sjefen på jobb sa at det var sykt sterkt og slikt. Jaja. *fortsette med å innhalere*

8968777[/snapback]

 

Man skal jo ikke tygge og svelge da vet du!

Er jo ikke syre i de heller, så tunga di har opplevd verre under spising av kebab for å si det slik

Lenke til kommentar
Hei Eplefe! Jeg har ikke lagt meg før fire de siste fem dagene... *stolt*

 

*Trøtt* : D

 

Fint på Hove? Hvis du er der ennå..?

8968778[/snapback]

Det er veldig fint på hove, men det blåser og det er tre timer til Keep of Kalessin går på scenen. Dritt. Får bare ta og kle godt på meg før den konserten, og heller svette som en jævel i piten. Skal dusje i kveld uansett, og i morgen blir det MCR, Billy Talent og Modest Mouse, så reiser man på søndagen. :love:

Lenke til kommentar
En sigar er veldig mye mer kraftig enn en Sigarett, så det skal ikke være nødvendig å innhalere. Skal få samme effekten av å bare holde røyken i munnen.

8968785[/snapback]

Effekten er faktisk kraftigere. I hvert fall hvis du "småinnhalerer" litt innimellom.
Lenke til kommentar
En sigar er veldig mye mer kraftig enn en Sigarett, så det skal ikke være nødvendig å innhalere. Skal få samme effekten av å bare holde røyken i munnen.

8968785[/snapback]

Effekten er faktisk kraftigere. I hvert fall hvis du "småinnhalerer" litt innimellom.

8968792[/snapback]

Ja, men det kommer ann på hvordan du røyker den; hvor mye av røyken som går til spille etc.

'

PS: Vi tar gjerne i mot sånne spørsmål i pipetråden!

Lenke til kommentar
Det er veldig fint på hove, men det blåser og det er tre timer til Keep of Kalessin går på scenen. Dritt. Får bare ta og kle godt på meg før den konserten, og heller svette som en jævel i piten. Skal dusje i kveld uansett, og i morgen blir det MCR, Billy Talent og Modest Mouse, så reiser man på søndagen. :love:

8968790[/snapback]

 

Bruker du :love: , fordi jeg skal komme å hente deg eller? :p

Lenke til kommentar
Ah. Kollektivdusj.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er det plass til meg i teltet ditt?

8968799[/snapback]

Ja, faktisk. Det er det. God plass og. :wee:

 

Det er veldig fint på hove, men det blåser og det er tre timer til Keep of Kalessin går på scenen. Dritt. Får bare ta og kle godt på meg før den konserten, og heller svette som en jævel i piten. Skal dusje i kveld uansett, og i morgen blir det MCR, Billy Talent og Modest Mouse, så reiser man på søndagen. :love:

8968790[/snapback]

 

Bruker du :love: , fordi jeg skal komme å hente deg eller? :p

8968803[/snapback]

Jeg bruker :love: fordi det er ingenting som å se et hus, en sofa, en tv og en seng og ta seg en dusj etter festival. :love:

Lenke til kommentar
PS: Vi tar gjerne i mot sånne spørsmål i pipetråden!

8968802[/snapback]

Diskuterer dere sigarer der og? :love: Skal feire med noen jallabillige Henri Wintherman-sigarer sammen med flyttehjelpen når flyttingen er overstått. Jeg har lyst på Cohiba. :(

*løpe og pakke*

Lenke til kommentar
Et hus, en sofa, en tv, en seng, en data, et SO og en stk. Binko. Blir ikke bedre.

 

Jeg tror du glemte de tre siste i lista di, gjorde du ikke Eplefe?

8968818[/snapback]

En Binko er det alltid kjekt å se. :love:

Og SO har jeg da sett igjennom hele festivalen, har jeg ikke?

Ammagad, kan noen komme og sjekke kroppen min for flått?

Lenke til kommentar

Det er ikke så uvanlig å inhalere cigar, det kommer helt an på hvor "vant" man er med styrken (og hvor avhengig man er av nikotinen :D ). Personlig inhalerer jeg ofte, men det varier avhengig av typen.

 

Jeg overtalte min kusine en gang til å inhalere (første gang hun prøvde å røyke noe), needless to say, hun spydde :!:

Lenke til kommentar
Ja. La meg ta på. La... Meg... Sjekke... For... Flått.

 

Ta av deg undertøyet og kom til toalettet. Så skal vi fikse det. Heeelt sikkert.

8968836[/snapback]

Ta av meg undertøyet? Jeg klarer å sjekke de områdene selv. Var mer ryggen og baksiden av lårene jeg var bekymret for.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...