Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Flott, DemoniZer :) Hva er situasjonen i dag da? Leier du leilighet?

 

Megleren ringte meg i går, fikk høre at det var kommet et bud på 850 000 på leiligheten jeg har lagt inn bud på :( Har fram til mandag på å bestemme om jeg vil by over. Har egentlig ikke råd, men har veldig lyst :)

8968185[/snapback]

 

Situasjonen i dag er.. Ehm.. Flaut dette..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hjemme hos foreldre.. (Flyttet første gang når jeg var 17)

 

Har du ikke råd, kan du ikke legge inn over. Har du bilder eller noe av den eller?

 

Jeg har motorsykkel så! Hah! *vroooom*

8968187[/snapback]

Jeg har over 200 hester i bilen min så! Hah! *vroooom*

 

Demonizer: inntekta mi går ikke som inntekt engang, så er sammen med andre ja.

8968193[/snapback]

 

Vet det :p Derfor leder jeg litt også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare mæler bilen inn i siden din, så skal vi se hvem som vinner!

8968214[/snapback]

 

Du har ca 1 sekund å reagere på før jeg er 100 meter foran deg, så lykke til hehe.

 

På min sykkel har jeg ca 500 hk pr tonn, din bil har vel.. 150 hk pr tonn.. Tenk litt på den du :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Vet det :p Derfor leder jeg litt også!

8968215[/snapback]

Mitt kosta 1,3 da :p

8968222[/snapback]

 

Ser ikke poenget ;)

 

Jeg kan også kjøpe en større og dyrere leilighet liksom, men ønsket ikke det enda.

Hvor mange deler du med? Deler du med 2 andre blir det mindre på hver person enn hva jeg betalte alene.. Såeh..

 

DemoniZer: Innflyttingsfest? :)

8968227[/snapback]

 

Når kommer du? :p

 

Må få vite om jeg har leiligheten etter forkjøps-tingen.

 

Jeg bare mæler bilen inn i siden din, så skal vi se hvem som vinner!

8968214[/snapback]

 

Du har ca 1 sekund å reagere på før jeg er 100 meter foran deg, så lykke til hehe.

 

På min sykkel har jeg ca 500 hk pr tonn, din bil har vel.. 150 hk pr tonn.. Tenk litt på den du :p

8968259[/snapback]

 

Tenk litt på at jeg sitter ved siden av mushi med stor rifle og skyter etter deg med skarpt!

 

Dessuten, du har vel ikke lov til å kjøre så fort som du ønsker? ;)

Lenke til kommentar
Du har ca 1 sekund å reagere på før jeg er 100 meter foran deg, så lykke til hehe.

 

På min sykkel har jeg ca 500 hk pr tonn, din bil har vel.. 150 hk pr tonn.. Tenk litt på den du :p

8968259[/snapback]

Jeg tar deg når du står parkert! :p Har 190 hk per tonn ca.

 

Må må jeg ut å trene, fettet bare velter seg her. Er sykt kvalmt.

Lenke til kommentar
Tenk litt på at jeg sitter ved siden av mushi med stor rifle og skyter etter deg med skarpt!

 

Dessuten, du har vel ikke lov til å kjøre så fort som du ønsker? ;)

8968292[/snapback]

 

Jeg kjører jo med kjøredress og ryggskinne, fungerer nesten som skuddsikker vest xD

 

Er ikke vanskelig å finne en stripe der det kan ann å kjøre fort, dessuten har jeg kjørt fortere enn jeg egentlig ønsker :p

 

Jeg tar deg når du står parkert! :p Har 190 hk per tonn ca.

8968302[/snapback]

 

Jeg har egen garsje å parkere i, og der kommer du ikke inn, jeg sitter å vokter den med rifle. :D

Lenke til kommentar
La akkurat inn bud.. *hyle*

8968121[/snapback]

 

 

Nice!

Den så bra ut den der, fint potensiale til å få den slik du vil selv!

8968296[/snapback]

 

Absolutt! Tenkte på å rive veggen ved inngangen, Få det litt mer åpent og ikke så trangt. Teppet skal bort, legger laminat tenker jeg. Så fjerner jeg varmtvannstank, bruker denne til å brygge øl. Setter inn en større i et skap. Fjerner skapdører på kjøkkenet og har en åpen løsning.

 

Eneste problemet er at jeg ikke har plass til verkstedet mitt.. :/

 

Når kommer du? :p

Når du vil ha meg der :p

Utenom denne helga og neste helg

8968309[/snapback]

 

Denne helgen er det Oslo, neste helg er det.. flytting? *glise*

Lenke til kommentar
Kommet inn bud på leiligheten på 490,000.. *legge inn bud*

8968106[/snapback]

Jeg har dårlig peil på eiendom, men lønner det seg ikke og legge inn bud så seint som mulig? :p

8968310[/snapback]

 

-Dobbeltpost-

 

Hvorfor skal det lønne seg?

 

Slik det foregår nå er:

 

Noen legger inn førstebud, gjerne på åpningsprisen. (I dette tilfellet ga noen 490,000). Jeg la inn et bud over det. (Ønsker ikke si hvor mye enda), nå venter jeg til 14:00. Er det ingen som byr før det, er den nesten min. Da blir den annonsert i avisen til prisen jeg har vunnet budrunden for. Og er det noen som har lang ansenitet hos BBL (BoligBygger Laget) kan de kjøpe leiligheten for den prisen jeg vant budrunden med..

Lenke til kommentar

Situasjonen i dag er.. Ehm.. Flaut dette..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hjemme hos foreldre.. (Flyttet første gang når jeg var 17)

 

Har du ikke råd, kan du ikke legge inn over. Har du bilder eller noe av den eller?

8968215[/snapback]

 

Ikke noe flaut i det. Bor hos foreldre selv (sa opp leiligheten jeg leide da jeg jobbet i Afghanistan. Er da måte på hvor mye penger man skal kaste ut av vinduet), fordi jeg heller vil bo der et år ekstra og spare penger til leilighet enn å leie og ikke få noe igjen for pengene jeg legger inn i bolig.

 

Tror jeg har vist frem bilder her en gang før, men here goes:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?...20&pos=6&tot=79

 

Og jeg får lån på høyere sum, men da må pappa gå inn som ekstra sikkerhet i forhold til banken. Det vil jeg helst slippe...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...