Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Jeg er litt trøtt, men det går bra. :p Spilte Dead Rising før jeg la meg i går, hihi..

Hvordan har du det, da?

8967779[/snapback]

:)

Har det bra jeg :wee: Rimelig trøtt, selv om jeg sov over 9 timer i natt. :ermm:

8967783[/snapback]

Hm, jeg sov vel.. kanskje sju timer, er likevel trøtt, men definitivt uthvilt. :p Kanskje kroppen din bare er innstilt på å sove mer etter først å ha sovet i 9 timer?

Hei, KvitDrage. :)

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ut å løpe av julessteika.

Deilig!

8966208[/snapback]

er ei stund siden jula var over :roll:

8966267[/snapback]

Aldri for sent ;)

btw. skriveleif. vi spiser ribbe til jul, ikke steik.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Nei, tror jeg stikker ut en tur, nå som det ikke regner, vet jo aldri når det begynner i gjenn, så det kan jo være lurt å bli fort ferdig med det man skal gjøre i dag :)

btw: Kos deg med en film du, WhiteDragon :) Hot Fuzz er jo litt bra, sån btw, btw :wee:

Lenke til kommentar

Hei hei folkens! Da var jeg på plass i forumet, blir nok litt stille fra min del i dag.. Jeg sitter og fikler mer småting..

F.eks, kvalitetsansvarlig fikk ikke en switch til å fungere, så etter 20 min ble han sur og kastet den. Jeg satte meg ned med den i kanskje 3 minutter, og nå fungerer den. Altså, jeg har fått meg ny switch.. *finne noe mer å fikse*

Lenke til kommentar

Den blir nok neppe MINDRE vondt etter de konsertene, for å si det sånn. Tenkte å havne i mosh/circle-piten på Slayer. Det er så kos. På Cynic skal jeg gjøre det jeg kan for å komme lengst mulig frem. På Keep of Kalessin blir det headbanging hvis nakken min er villig til mer etter Cynic.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...