Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha :p, det der var bare tragisk :dontgetit:, men bra at ingen kom til skade da :)

 

WheelMan: Du hadde signaturen før idag, så nei det er ingen unnskyldning! :p

8967211[/snapback]

Jeg tenkte vel mest på den posten i sta, som starta hele greiene. Men selvfølgelig signaturen å, det var en (elle flere) feil av meg... Men man lærer så lenge man lever :)

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Ok, takk :)

Jeg beklager virkelig alt det surret i sta :blush: , og som snorre sa, klokka er snart 3, får jeg unskylde meg med det? :whistle:

8967203[/snapback]

Eneste tidspunktet klokka er noe å skylde på var i den tida det eksisterte et utested ved navnet klokka der 0.5L kosta 18kr klokka 18:00 og 19kr kl 19:00 osv...DA kunne man bruke Klokka som en unnskyldning for å gjøre dumme ting ;)

Fuck så jeg savner den plassen...ræva sted egentlig men mye artige minner.

 

Men joda..det er sent og jeg skal vel snart finne køya jeg også..

Lenke til kommentar

Kikka litt på linkene i signaturen din Holten, i går var jeg innom samtlige av linkene i Millitæreffekter/produkter tråden :p, og nå satt jeg og leste gjennomm halvparten av Pirate4x4 siden :), masse bra stoff der :thumbup:

 

Lol, er det ikke der Eplefe er? :p

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Kikka litt på linkene i signaturen din Holten, i går var jeg innom samtlige av linkene i Millitæreffekter/produkter tråden :p, og nå satt jeg og leste gjennomm halvparten av Pirate4x4 siden :), masse bra stoff der :thumbup:

 

Bra de kommer til nytte! :w00t: Har du intresser for offroad? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...