Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Den neste brukeren som kaller en annen bruker hore bitchmodder jeg tilbake til steinalderen. Her skal vi ikke ha noe tøsesnakk. Så vær snill med hverandre, og for all del. Kutt ut spam, tøsing og annet tulleri. Takk for meg, over og ut.

8967092[/snapback]

Seriøst? må være rom for å tulle med hverandre så lenge man slenger med medfølgende køddesmily vel...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
]

Jeg ser at du ikke tok han på ordet..

8967097[/snapback]

Hva skulle du ha gjort, da? Uten PC?

8967103[/snapback]

Laggtopp + batteri = :love:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De fleste laggtopper
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
(eller laptoper om du vil ha det sånn, men det er HVERTFALL ikke min)
har batteri :p, men det var bare letteste måten og si det på :)
Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Hva skulle du ha gjort, da? Uten PC?

 

 

Snorre: Det er kanskje prinsipielt, men jeg tok meg ikke nær av L4r5' lille kommentar. :p

8967103[/snapback]

Det skjønner jeg. Er jo ikke sosialt retardert heller. Men vi fører en ny streng linje her i SO6. Etter all spammingen og stengningen prøver vi å holde en hard linje så vi slipper så mye mer av det igjen. ;)

Lenke til kommentar
OMG, det er jo fredag når jeg våkner i dag :D DREKKA!! begynte å skjelve når jeg så på pc klokka nå.. fy faen! :D gleder meg helt villt nå.

8967062[/snapback]

Når man begynner å skjelve ved tanken på å drikke så er det tegn på et problem :p

8967066[/snapback]

Jepp.. og løsningen kommer i deilige brune flasker! Har jo ikke drekki siden sist fredag og lørdag jo.

Lenke til kommentar
Den neste brukeren som kaller en annen bruker hore bitchmodder jeg tilbake til steinalderen. Her skal vi ikke ha noe tøsesnakk. Så vær snill med hverandre, og for all del. Kutt ut spam, tøsing og annet tulleri. Takk for meg, over og ut.

8967092[/snapback]

Seriøst? må være rom for å tulle med hverandre så lenge man slenger med medfølgende køddesmily vel...

8967104[/snapback]

Jeg forstår meget godt at det er ment som humor. Men tøsing er strengt forbudt. Og horing, er tøsing i min bok. Det samme gjelder meningsløse innlegg. "Holdt kjeft din hore", virker som et ganske meningsløst innlegg på meg. Jeg sletter ingenting her, og kommer ikke til å modere så mye her. Jeg bare kommer med noen rappe kommentarer og oppfordringer til å skjerpe seg, så slipper man flere stengninger av denne fantastiske tråd.

Lenke til kommentar
Jepp.. og løsningen kommer i deilige brune flasker! Har jo ikke drekki siden sist fredag og lørdag jo.

8967113[/snapback]

Mine beste venner heter "johnny walker", "Jose Cuervo" og "McAllen"

 

 

edit:

@snorre: point taken og oppførsel vil bli endret heretter :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jepp.. og løsningen kommer i deilige brune flasker! Har jo ikke drekki siden sist fredag og lørdag jo.

8967113[/snapback]

Mine beste venner heter "johnny walker", "Jose Cuervo" og "McAllen"

8967123[/snapback]

Mine beste venner er brune og er billige og kjøpes i stort antall.

Lenke til kommentar
Så hvis jeg bare kjeder meg så kan jeg bare kaste ut brukere som lager meningsløse poster da...siden jeg bare..kjeder meg?

8967141[/snapback]

Høres ut som en god ide så lenge det ikke er meg :p

 

 

 

 

Mine beste venner er brune og er billige og kjøpes i stort antall.

8967142[/snapback]

de beste vennene er de som kjøpes :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...