Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Men hvis det skal slettes, kan jeg ikke håpe på at det slettes, for dat blir det ikke slettet. Jeg må håpe på det motsatte, at det ikke blir slettet, for da blir det slettet. :p

8966751[/snapback]

Etanolomløpet i mitt blod eller hva nå det heter fikk meg til å dette ut: HÆÆÆÆ!?

8966762[/snapback]

Man må håpe på det motsatte av hva man vil skal skje. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De ska visst voldta meg og sånn etterpå :o

 

Og ja, vanlige strips :p

8966777[/snapback]

Vær forsiktig. slike strips kan være litt vonde. Jeg forventer forresten bilder av voldtekten :wee:

Heldige espen

8966803[/snapback]

Lurer på å streame det med cam :p

Jeg har merker etter strips på arma bare etter i sta xD

 

Vi skal dessuten sove 3 i ei enkeltseng i natt. Spennende!

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen, potetgullmannen. :D

 

Lurer på å streame det med cam :p

Jeg har merker etter strips på arma bare etter i sta xD

 

Vi skal dessuten sove 3 i ei enkeltseng i natt. Spennende!

8966808[/snapback]

Nei. Film det eller ta bilder.

 

Er på trådløst nabonettverk som akkurat nå er i den fasen at det liker å vå treigt. Å åpne en side tar oftest et halvt minutt eller hvis den åpner i det hele tatt. :hm:

Endret av ;P
Lenke til kommentar

I dag har jeg kysset gitarist og vokalist i Hatebreed, sett Hatebreed, She Said Destroy og litt Neurosis. Og Ludacris. Det tok faktisk ganske av på Ludacris og vi danset og hadde det dritfett.

 

Da Hatebreed kom ned for å hilse på oss ble jeg alvorlig pult med klærne på oppetter gjerdet mens securitas dytta mot på andre siden. :love:

Lenke til kommentar
I dag har jeg kysset gitarist og vokalist i Hatebreed, sett Hatebreed, She Said Destroy og litt Neurosis. Og Ludacris. Det tok faktisk ganske av på Ludacris og vi danset og hadde det dritfett.

 

Da Hatebreed kom ned for å hilse på oss ble jeg alvorlig pult med klærne på oppetter gjerdet mens securitas dytta mot på andre siden. :love:

8966981[/snapback]

Mesa is misunnelig

Lenke til kommentar
I dag har jeg kysset gitarist og vokalist i Hatebreed, sett Hatebreed, She Said Destroy og litt Neurosis. Og Ludacris. Det tok faktisk ganske av på Ludacris og vi danset og hadde det dritfett.

 

Da Hatebreed kom ned for å hilse på oss ble jeg alvorlig pult med klærne på oppetter gjerdet mens securitas dytta mot på andre siden. :love:

8966981[/snapback]

Du sa ikke at du snakket lenge med meg :(

Lenke til kommentar
I dag har jeg kysset gitarist og vokalist i Hatebreed, sett Hatebreed, She Said Destroy og litt Neurosis. Og Ludacris. Det tok faktisk ganske av på Ludacris og vi danset og hadde det dritfett.

 

Da Hatebreed kom ned for å hilse på oss ble jeg alvorlig pult med klærne på oppetter gjerdet mens securitas dytta mot på andre siden. :love:

8966981[/snapback]

Du sa ikke at du snakket lenge med meg :(

8966990[/snapback]

13 minutter er ikke lenge. hun snakket i nesten tre timer med meg i dag

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...