Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I always do. :wee:

En mann gikk i skogen da han plutselig snublet over noe som ved nærmere ettersyn viste seg å være en oljelampe. Da han gned på den kom det naturligvis frem en ånd. "Får jeg tre ønsker nå ?" spurte han.

"NEI", svarte ånden. "På grunn av dårlige tider, devaluering og global konkurranse og sånt dritt får man kun ett ønske nå for tiden. Så derfor

- hva skal det være ?"

"I så fall vil jeg ha fred i Midt-Østen", svarte mannen og trakk frem et kart. "Ser du dette kartet", sa han til ånden - "jeg vil at disse landene skal slutte fred med hverandre."

Ånden så på kartet og utbrøt: "Men herregud - disse landene har jo kriget i tusener av år - selv ikke jeg kan gjøre noe med det. Ønsk deg noe annet !"

Mannen tenkte seg om en stund og sa: "Jeg har ALDRI lykkes i å treffe den RETTE ! En omtenksom og elskverdig kvinne som er hensynsfull, kan lage mat, er en god elskerinne, kan kjøre bil, vet forskjell på høyre og venstre - kort sagt, en ideell livsledsager".

Ånden ble stille en stund, sukket og sa: "Få se på det jævla kartet igjen...."

Lenke til kommentar

I kirken står nonnene i kø for å bekjenne sine synder for presten.

Den første sier: "Velsign meg fader, for jeg har syndet, jeg har sett en manns penis."

Presten er enig i at dette er syndig, men sier at hun kan få tilgivelse ved å vaske øynene i vievann.

Den neste nonnen kommer frem, og sier: "Jeg har også syndet, fader... Jeg har befølt en manns penis." Presten sier at hun også kan tilgis, hvis hun vasker hendene i vievann.

Presten oppdager så at de to neste i køen slåss med nebb og klør om å bli neste til å bekjenne. Han spør om hvorfor de slåss.

Den fjerde nonnen svarer; "Vel, Jeg prøver å få henne til å forstå at jeg ikke vil drikke av vannet etter at hun har hatt rumpa nedi!"

Lenke til kommentar

Nei, det skulle dere vel likt å vite, ja. :wee:

 

For nesten 6 år siden støttet den Amerikanske regjeringen en forskningsrapport på hvorfor hodet på penis var tykkere enn selve penishodet. Det tok nesten to år og kostet nesten 500 000$ å finne svaret som lød: Penis hodet er tykkere en skaftet for å gi mannen mer glede av sex.

Tyskerne var helt sikre på at dette forskningsresultatet ikke kunne være riktig, så de foretok sine egne undersøkelser. Det tok nesten 3 år, det kostet 600 000$ og resultatet lød: Hodet på penis har en større diameter enn selve penis for at kvinnen skal få større utbytte av sex.

I polen hadde hoderystende sittet å sett på disse undersøkelsene, de var uenige med begge to og besluttet å gjøre sine egne undersøkelser. Det tok 3 uker med intensiv forskning og kostet like under 100$ og resultatet var entydig. Grunnen til at penishodet er større en selve penisen, er for å hindre mannens hånd fra å gli av, for da ville han bare slått seg selv i hodet…

Lenke til kommentar

Moshing om 2 timer og 12 minutter and counting.

She Said Destroy

Hatebreed

Neurosis

 

 

Halvtime pause mellom hver av dem.. Hvis ikke jeg sover godt i natt.. Og hvis jeg ikke har vondt i morgen... Da har jeg gjort noe galt, altså.

 

Da jeg kom ut av moshpiten i går, kjentes det ut som om jeg hadde blitt knulla hardt oppetter en vegg et par timer. JÆVLIG vondt i ryggen, men for en HERLIG følelse i hodet. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...