Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens! Jeg er tilbake i gode gamle Norge :D Steike det var herlig å være på min egen pc igjen. Woooohoooo!!

 

Men fytti katta så kaldt da :p Vi har bare 13 grader her nord, og jeg kom akkurat hjem fra 43 grader i skyggen og over 50 grader i sola i Tyrkia i går. Det er litt forskjell, det! Aldri opplevd slik varme.

 

Håper alle har det bra? :)

Lenke til kommentar
Teovina, det var 4 raske uker, husker godt at du sa hade og adjø.

8962921[/snapback]

Ja, jeg synes også det gikk utrolig fort. Nå som jeg er hjemme føles det som om det kun er en uke siden jeg dro, eller at jeg aldri dro i det hele tatt.

 

Jeg hadde en kjempeflott tur, men ble ikke særlig brun. Jeg var på stranda og båtturer, men når det blir så varmt vil du heller være inne med aircondition enn å ligge å svette i kokvarmen. Det var unaturlig varmt selv for Tyrkia de siste dagene, og folk har dødd av varmen i Istanbul. Jeg var i Izmir. Gleder meg allerede til jeg drar tilbake igjen, men det er herlig å være i mitt eget land. Ferie er bra, men hjemme er uansett best!!

 

Takk folkens, signaturen er oppdatert ;)

Lenke til kommentar

Minner om at SMS-språk, 1337-språk og liknande ikkje er akseptert på forumet. Samme gjeld dialektar, du skal skrive bokmål eller nynorsk for at flest mogleg skal ha glede av forumet.

 

Overdreven bruk av store bokstaver og smileys er heller ikkje akseptert. Eit par innlegg er fjerna, vennligst ikkje kommenter dette innlegget. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Velkommen tilbake, Teovina. :wee:Hatt en fin tur?

8963187[/snapback]

Ja, herlig tur. Jeg har gledet meg veldig til å komme hjem, men vi mennesker er jo skapninger som aldri klarer å være helt fornøyde samme hva vi får, så nå som jeg omsider er hjemme ønsker jeg å dra ned til varmen igjen. Jaja, jeg får kanskje dra tilbake til neste år en gang. Hvordan har du det da Eplefe?

Lenke til kommentar
heisann SO... hva skjer i dag? :wee:

8963189[/snapback]

 

Jeg har fremdeles ferie. Skal kanskje jobbe mer vikar før jeg starter på Høgskolen til høsten, men har ingen planer for resten av ferien. Derfor sitter jeg hjemme med cola, potetgull og nyter norsk mat og stortrives! Og sitter på nett, seff :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...