Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må være jevelig kjipt å være julenissehjelper da, de er bare sex og arbeids-slaver.

 

Men ville ikke da nissen plutselig kommet med lange grønne ører hvis de blander inn alver?

7520448[/snapback]

Nissealver da, dummen. Veit ikke hva de små santas-little-helper-folka heter jeg. Nissealver? Nissehjelpere? Nissedverger? Nisseslaver?

Lenke til kommentar
Det må være jevelig kjipt å være julenissehjelper da, de er bare sex og arbeids-slaver.

 

Men ville ikke da nissen plutselig kommet med lange grønne ører hvis de blander inn alver?

7520448[/snapback]

Nissealver da, dummen. Veit ikke hva de små santas-little-helper-folka heter jeg. Nissealver? Nissehjelpere? Nissedverger? Nisseslaver?

7520461[/snapback]

Er det noe som heter nissealver og nå plutselig? Enten er man nisse, eller så er man alv. Basta.

 

Edit: Men nissen driver jo å parer alt av nisser og alver som er da, kanskje det er en ny art? :hmm:

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar
Nå har jeg vært alene hjemme hele helga, og når foreldrene mine kommer hjem så har jeg rydda hele 1. etasje så det ikke ser ut som om det har vært noen der en gang, men tror du ikke de klarer å bli sure fordi jeg ikke har ryddet rommet? Arrrgh, drit irriterende, gleder meg til jeg flytter ut   :hrm:

7520478[/snapback]

Neste gang rydder du ikke en shit, har fult av øl-flasker overalt og sigarettsneiper i blomsterpottene. Du kommer til å få like mye kjeft, men da har da hatt det gøy :fun:

 

 

Sindrelol: Liten nisse = nissealv...?

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Nå har jeg vært alene hjemme hele helga, og når foreldrene mine kommer hjem så har jeg rydda hele 1. etasje så det ikke ser ut som om det har vært noen der en gang, men tror du ikke de klarer å bli sure fordi jeg ikke har ryddet rommet? Arrrgh, drit irriterende, gleder meg til jeg flytter ut  :hrm:

7520478[/snapback]

Vet hva du snakker om, ja :( . Foreldre kan være så hakkete inne i mellom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...