Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere snakker om dette order, "forelsket", jeg skjønner ikke, hva er dette fenomenet?

8959668[/snapback]

 

Et ord menn sier til kvinner som fremkaller sterke følelser hos hunkjønnet (positive) og gjør det lettere for oss (menn) og få dem i sengen.

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Et ord menn sier til kvinner som fremkaller sterke følelser hos hunkjønnet (positive) og gjør det lettere for oss (menn) og få dem i sengen.

8959683[/snapback]

Faen så kald du var blitt da. Forelskelse er den varmende følelsen når man tenker på den man deler/vil dele et forhold/livet med

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Tror dere bare ikke har opplevd den siden dere er så kalde når dere snakker om kjærligheten. Slapp av. Er ikke så lenge siden jeg mente at forelskese og kjælighet var noe ulogisk man burde ha vokst av seg. Heldigvis som kom det en sommerfugl inn i mitt liv og viste meg at det fortsatt finnes farger igjen.

Da opplevde jeg igjen den ulogiske følelsen jeg trodde jeg hadde lagt av meg. Forelskelsen flommet over i meg og jeg var solgt

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Tror dere bare ikke har opplevd den siden dere er så kalde når dere snakker om kjærligheten. Slapp av. Er ikke så lenge siden jeg mente at forelskese og kjælighet var noe ulogisk man burde ha vokst av seg. Heldigvis som kom det en sommerfugl inn i mitt liv og visste meg at det fortsatt finnes farger igjen.

Da opplevde jeg igjen den ulogiske følelsen jeg trodde jeg hadde lagt av meg. Forelskelsen flommet over i meg og jeg var solgt

8959750[/snapback]

 

Så søtt.

 

Men joda, jeg er nok forelsket i mine kjære samboer, kanskje ikke på samme måte lenger som de første ukene av forholdet, men følelsen er deilig den.

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...