Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Julenissen?

Hvordan tror du han formerer seg? Han har jo holdt på med de gavene siden 1700-tallet elns, og da må jo han og nissemor ha litt pulings siden nisser ikke lever i 300 år (tror jeg). Men det jeg lurer på da er: hvorfor hører vi ikke om treningen til lille-nissen, og hvorfor ser de like gamle ut hvis det er flere genrasjoner og forskjellige nisser?

Er det skjegget som gjør det, eller er alle nissene kloner/aliens?

Lenke til kommentar
Julenissen?

Hvordan tror du han formerer seg? Han har jo holdt på med de gavene siden 1700-tallet elns, og da må jo han og nissemor ha litt pulings siden nisser ikke lever i 300 år (tror jeg). Men det jeg lurer på da er: hvorfor hører vi ikke om treningen til lille-nissen, og hvorfor ser de like gamle ut hvis det er flere genrasjoner og forskjellige nisser?

Er det skjegget som gjør det, eller er alle nissene kloner/aliens?

7520389[/snapback]

Hmm, da må nissene begynne å bli relativt fucka ettersom 300 år med incest neppe kan være noe positivt for barna.

Lenke til kommentar
Hmm, da må nissene begynne å bli relativt fucka ettersom 300 år med incest neppe kan være noe positivt for barna.

7520411[/snapback]

Det kan jo være at de blander inn alver? Det er jo massevis av dem, de sitter jo hele året og lager Plasma-TV'r og Playstationer til de små barna.

Jeg tror nissen blir lavere og lavere for hver år, siden julenissen og nissemor har orgier med masse alver for å ikke få altfor mongloide barn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...