Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Stemmer, man "blir" liksom ikke homo, homo er vel noe man er, akkurat som at vi ikke blir hetero ;)

8957551[/snapback]

Når du sier vi, hvem mener du da? :)

8957571[/snapback]

95% av oss ;)

 

 

Men dere har rett i at det må være genetisk, men det forekommer i svært liten grad, kun 5% av jordas befolkning er homofile..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man er født sånn må det vel være genetisk betinget?

8957563[/snapback]

Morra mi er lesbe, men jeg er ikke det :hmm: Tror det er noe jeg må ha missforstått :ph34r:

8957611[/snapback]

"forekommer i svært liten grad"

det kan sikker hoppe over mange generasjoner, og plutselig slå ut. Slik som med allt annet som er arvelig ;)

Lenke til kommentar
Morra mi er lesbe, men jeg er ikke det :hmm: Tror det er noe jeg må ha missforstått  :ph34r:

8957611[/snapback]

Finn en "feil". Med mindre det er snakk om sædbanken her da.

8957671[/snapback]

*Kremt*

 

Man kan jo stifte familie, og få barn selv om man er homofil/lesbisk. Selv om de fleste kanskje ikke gjør det. :ermm:

Lenke til kommentar

wee :D flytter på fredag... pappa kommmer opp til oslo og hjelper meg og få flytta sakene mine... da flyttes de til ett lager telt, der de skal stå over helga, til jeg kan flytte inn i leiligheten på mandag... så er bare probleme og få sakene mine fra lagerteltet på grorud til st. haugen...

Lenke til kommentar
Man kan jo stifte familie, og få barn selv om man er homofil/lesbisk. Selv om de fleste kanskje ikke gjør det. :ermm:

8957716[/snapback]

Jeg vil vel da hevde at man kanskje heller litt mer mot bifil.

8957755[/snapback]

Det er flere som har stiftet familie og fått unger og hele pakka før man kom ut av skapet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...