Sirslask Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Skal se på the simpsons nå, noen som anbefaler en episode? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Håper teh never ending story-tråden ble bra. 7519030[/snapback] Den eier : ) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Skal du være med å spille litt Zelda Orresnei før jeg legger meg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Den eier : ) 7519049[/snapback] Litt vanskelig å lese i sin nåværende form da. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Skal se på the simpsons nå, noen som anbefaler en episode? 7519048[/snapback] EY! Support! Se en av jule episodene Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Den eier : ) 7519049[/snapback] Litt vanskelig å lese i sin nåværende form da. 7519055[/snapback] Jepp, veldig rotete for øyeblikket : ) Og den gir vel egentlig ikke noe mening i det hele tatt ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Se en av jule episodene 7519059[/snapback] Neeeei, absolutt alle episoder av absolutt alle serier som omhandler en høytid er skrekkelige greier. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Da var jeg hjemme fra jobb. Det var en skikkelig ubehagelig fyr der i dag, vi måtte kaste han ut. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hm, kan vel nesten si at det finnes tre typer gutter (i mine øyne):1. De som overhodet ikke er unntak. 2. De en tror er unntak, men egentlig ikke er det. 3. De som er unntak. Da om regelen er at gutter er best som venner. Hittil må jeg påstå at clvn er nr 3, ja (; Ellers har jeg finni en anna av nr 3, en del av nr 2 og mangemange av nr 1 7519032[/snapback] Du glemte type 4: De som er et unntak fordi de ikke egner seg som noe som helst. 7519041[/snapback] Stemmer. Men de egner seg nok fortsatt bedre som venner enn evt kjæreste, så.. jeg tok det kinda med Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Da var jeg hjemme fra jobb. Det var en skikkelig ubehagelig fyr der i dag, vi måtte kaste han ut. 7519098[/snapback] Fortell! It is you duty you know.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva er unntak ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Da var jeg hjemme fra jobb. Det var en skikkelig ubehagelig fyr der i dag, vi måtte kaste han ut. 7519098[/snapback] Fortell! It is you duty you know.. 7519103[/snapback] Allerede halv ti var han inne. Bestilte en øl og satte seg ned med en av stamgjestene. Det brøt ut krangel og ble slått et par ganger og han veltet et glass. Vi sa nok er nok og kastet han ut. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Jepp, veldig rotete for øyeblikket : )Og den gir vel egentlig ikke noe mening i det hele tatt ^^ 7519068[/snapback] Hele historien står her: (tror jeg)Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Julenissen har forsvunnet over Nordpolen og b-real setter opp en pol om hvor de skal lete. Brukerene går til europris og kjøper en lommelykt hver fordi alle vet at julenissen tiltrekkes av Europris-produkter som er smuglet inn fra kina. Julenissen sier at han er gay med jarmo. men jarmo benekter det og sier jeg er ikke gay bare mindre hetro og går å leser et blad med masse bilder av Erna Solberg. I det han tar opp bladet begynner barne-tv han må bare se det ellers så får han abstinenser. Barne tv er kidnappa så jarmo bestemmer seg for å ringe til NRK. Før han rekker å ta telefonen ser han til sin store forskrekkelse at brukerne henger med dotten på kjøpesenteret men du blir forskrekket og tenker "Jeg er over 70 .Jesus kommer. Omvend dere" mot jarmo og han vil komme her og gi deg en skikkelig spank mens han tenker på alle andre som blir skuffa å se julepresangene dei ikkje skulle sjå før julaften fordi nissen var litt tidlig ute og glømte pakke alle gavene inn i papir så de brente et bål i stuen fordi de ville varsle nissen om dette men de små arbeidsnissene brant opp hele stuen, heldigvis merket julenissen dette og straffet de små barna ved å gi dem mat ved solnedgang. Desverre hadde alle anoreksia, så de spydde opp maten igjen. Igjen og igjen, Julenissen satt og pillet seg i nesa og kjedet seg nokså betraktelig, da banket det på soveromsdøra til nissen. Han åpnet døra rolig, svett og forhåpningsfull stod en alv der. Nissen smilte sleskt og tok alven inn på soverommet sitt. Der.. var det desverre så mørkt at dei såg ingenting, så nissefar gjekk til sikringskapet for å fikse lyset.. men det var ikke flere sikringer igjen, så nå måtte julenissen tusle til nærmeste clas ohlsson. På veien... Fikk han øye på Dotten som stod fast i en i en søpplebil Julenissen tuslet frem til bilen og så bare rompesprekken av Dotten som var på vei til å forsyne seg med søppel... Så han tok fram en boksåpner og... tittet på sprekken, tittet på åpneren og så fikk han en hammer som han brukte til å banke bokseåpneren hardt inn i hodet sitt... Litt senere våknet han og så Endel søte, men ikke så slanke Julenissehjelpere CHICKS Disse chicksene var julenissens store hemmelighet, for nissemor likte ikke Slabbedasker som forsynte seg av julekonjakken til jarmo... mens de satt med søte damer på fanget Etter nøye gjennomtenkelse bestemte nissemor seg for å hente pepperkakene Hun skulle forgifte nissen.. Men heldigvis kom macgyver som kastet kakene i doen Nissene ble ganske så forbannet av at Macgyver ikke hadde på seg trusa til Nissemor som han fikk til jul i fjor og den hadde nissemor brodert søte små hjerter på. Det ble hett for mac i nisseland, og han gikk heller foir å hjelpe dotten ut av søppelbilen. Han hadde jo sittet fast lenge, og var sikkert.. sånn passe dritatrengt. Dotten dro frem en enorm skiftenøkkel og brukte den som doring Dotten skrek mens han tømte seg godt i armene på julenissen. Skal nå dette være julegaven min i år eller Nissen i sin salige lykke løp rett til clas ohlson og prøvde å bestikke dørvakta med En lidderlig stor og blank dildo som sannsynligvis hadde vært innom både det ene og det andre Dette fikk selv nissen til å skvette.. ettersom han skjønte at den tilhørte nissemor ...og lurte på hvordan det kunne ha seg at den kom ut av bakednen på dotten Kan det være at Dotten og Nissemor har hatt seg på bakrommet med skiftnøkler og skrutrekkere mens jeg har vært Å drukket absinth og danset med høybråten. Dette kunne ikke tolerere tenkte han og tilkalte sniper katten Roger, som kom til unnsetning... Men desverre var sniperkatten ganske så drita, så han bommet på nissemor og traff istedetfor Julenissen midt i.. ...baken, det ble bare tull. Nissen snudde seg å... å beggynte å banne som bare en julenisse kan. Sniper katten ble så lei seg at han skøt seg selv, men rett før han rakk det.. kom macgyver igjen og reddet dagen nok engang Ingen liker folk som blander seg, og nissefar, katten og dotten heiv seg over macgyver for å gi ham en skikkelig lærepenge. Da tenkte Nissemor, Julenissen, Pulenissen og Dotten at Rett før de skulle finishe MacGyver hoppa Chuck Norris inn og ga alle et realt roundhouse kick. som sendte de til smitherines Julenissen havnet på sykehuset, og da han våknet sto nissemor ved sengekanten og klinte med powerpuff-jentene De likte julenissen, så han reiste seg opp å klinte med powerpuff jentene han også... Men det likte, merkelig nok, ikke nissemor, og hun tok fram kjempe dildoen og dengte nissen som var i ferd med å kle av seg Av en eller annen syk grunn ble nissefar enda mer tent av dette. Og han hylte i ekstase: "ja, nissemor, ja!" Powrpuff-jentene syntes dette var et motbydelig syn, og løp av gårde for å ha det gøy med dotten i stedet for men dotten ville heller leke med de frustrerte fruene som var klare for en gangbang sammen med Raymond og Debra og frank og marie Men raymond og debra og frank og marie ville være i fred, så marie gikk og lagde mat mens de andre satt seg ned forran tven og så Dotten på nyhetene Han hadde død av kulde der han satt fast i soppelbilen Han hadde død av kulde der han satt fast i soppelbilen med buksene på knærne, og powerpuffjenter overalt. Hvorfor de hadde klatret tilbake opp i søppelbilen er et mysterium. Kanskje powerpuffjentene hadde vist han Et lite triks som krevde en søppelbil for å For å utføre de syke perverse lekene sine.. som powerpuffene ville utføre på powerpuff metoden, fordi All hardcore action er bedre vhvis den er skikkelig puffed med puffpower fra innsiden Begravelsesagenten fikk et problem fordi dotten og jenta han hadde "puffet" i dødsøyeblikket var frosset fast i hverandre. Hva skulle han bæsje på nå? Så kommer nissemor inn, og får se at hennes elsker dotten står død og fastforsset inne i en annen jente, og spør om å få joine... Da sier Dotten, som har tint i varmen hos begravelsesagenten: "Jeg tror jeg har fått frostskader på... Min penis, kan du varme den? Begravelseagenten.. svarte "Ja" men han avslo siden almadora var så stygg i trynet. NgZ og WhiteDragon kommer til stedet og sier.... "heisann, jenter" til alle powerpuffjentene som også har tint opp i mellomtiden. De kaster seg I armene på NgZ og WhiteDragon. Og sier: Alle elsker dere! Guttene svarer.... "Sorry, men vi er gay". mens de.... har ljugekors bak på ryggen. De er nemlig redde for hevn fra dotten hvis de forsyner seg av damene hans mens han står der med den frostskadet blå finger. "Hva gjør de her" tenkte Jarmo. Akkurat når Dotten tenkte dette forsvant NgZ og WhiteDragon med en gang... sammen med alle de heite damene. De stakk av til søppelbilen atter en gang for å.. fullføre det Dotten og jentene hadde påbegynt. Plutselig da de kommer til søppelbilen ser de noe helt forferdelig: det var.. b-real og almadora som lå der og hadde en skikkelig omgang. WhiteDragon sa til Ngz: "Haha, jeg visste det var noe merkelig med dem! Kanskje dette hjelper på humøret til biril?" det viste seg at det ikke hjalp på humøret, og biril kom med ei sag og.. Kuttet kjeppen til Almadora i to deler. Alle sammen, Dotten, Jarmo, Ngz og WhiteDragon var vitne til det. De gispet i kor, og Dotten utbrøt: "Steike, min er kanskje frostskadet, men den sitter da fortsatt på!" Så tok han en langsom bevegelse og Skjøt resten av stakkars Almadora i fillebiter. NgZ og WhiteDragon trekker våpen, og plaffer ned alt av personer som var der på stedet. Politiet ankommer stedet raskt, og de to heltene løper av sted inn i skogen. Politiet følger etter og .......................... blir som planlagt avledet av powepuffjentene, som etter en times tid møter WhiteDragon og NgZ på det hemmelige spamme-kvarteret... Der planlegger de hvor mye de skal spamme i SO6 men politiet a.k.a. moderatorene fikk stoppet dem i siste liten... Siden det var så få moderatorer igjen i live, ble White Dragon og NgZ utnevnt som nye moderatorer på flekken. Slik håpet de å lage spamme tråder overalt på forumet... Men det viste seg at det ble kjedelig, siden det første de gjorde var å banne omtrent alle andre brukere på forumet, for å vise hvor tøffe de var. I fylla virket det som en god ide, men Når de var edru fikk de mer lyst til å spise laks.. Heldigvis hadde NgZ en veldig god oppskrift på marinerte laksefileter med ovnsbakte potetbåter. Men han glemte å handle inn spriten til kong harald Så derfor forlot han landet, i frykt for kongen. Han tok første fly til.. Usbekistan hvor han ble steinet av Ufattelig pissed off, julehatende innfødte.. ,sinte gamle menn fordi han en gang hadde sett håret på en uzbekistansk kvinne, men heldigvis kom macgyver igjen ffs og reddet dagen atter en gang Men desverre trynet MacGyver på veien, og rakk det ikke.. så da kom lynvingen og befriedde han Og dette var NgZ veldig glad for. MacGyver stakkar, MacGyver stakkar, han ble steinet til døde.. med klissete kirsebær steiner som er veldig små, så det må ha vært langsomt og pinefullt. Dotten kom løpende, og skulle redde macGyver som takk for sist Heldigvis for MacGyver, så blir luft pluss steiner til et meget bra spengstoff. Alle de innfødte døde, mens macgyver la på løp.. Så da ble Dotten stående der alene, mens nye ville innfødte uzbekere strømmet til for å knuse hodet hans mellom brystene til den mest obcene kua dere kan se for dere Samvittigheten til MacGyver tvang han til å snu for å redde Dotten. På veien spyttet han i hånden sin, gnidde det godt inn i lærhanskene sine, og som alle vet: spytt pluss lær = Jeg anbefaler ALLE å lese. Det var i hvet fall gøy å skrive den. Den er ikke satt sammen for å være veldig leselig, men alt annet en historieteksten er fjernet. Den burde selvfølgelig vært satt sammen med avsnitt,tegnsetting o.l., men, men. Endret 17. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva er unntak? 7519108[/snapback] Som i "Hva betyr ordet unntak?"? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ~tak n1 noe en unntar barna ble uten u- smittet av vannkopper Eller som i "Hva mener du, bazukh, med unntak?"? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor IMO finnes det en regel for gutter; De fleste er bedre som venner.Det finnes dog tre typer gutter og som alle veit finnes det ingen regel uten unntak, derfor; 1. De som overhodet ikke er unntak. 2. De en tror er unntak, men egentlig ikke er det. 3. De som er unntak. Skjønner du mer da? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hva er unntak? 7519108[/snapback] Som i "Hva betyr ordet unntak?"? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ~tak n1 noe en unntar barna ble uten u- smittet av vannkopper Eller som i "Hva mener du, bazukh, med unntak?"? IMO finnes det en regel for gutter; De fleste er bedre som venner. Det finnes dog tre typer gutter og som alle veit finnes det ingen regel uten unntak, derfor; 1. De som overhodet ikke er unntak. 2. De en tror er unntak, men egentlig ikke er det. 3. De som er unntak. Skjønner du mer da? 7519145[/snapback] Nei Derfor legger jeg meg. er nok bare for trøtt, EDIT: nå skjønner jeg tror jeg... Endret 17. desember 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Skal du være med å spille litt Zelda Orresnei før jeg legger meg? 7519053[/snapback] Hi will. Not might. He WILL kill you! Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Er hjemme fra party. Skikkelig genialt, men rimelig full enda. En riktig så koslig kveld. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Nå er det på tide å legge seg under dyna kanskje.... Natta Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 EDIT: nå skjønner jeg tror jeg... 7519162[/snapback] Dyktig Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 dere hekker og jeg spiser skplebrød ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg