Ustedalen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 God Morgen alle sammen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 God morgen. I dag er det overspenningsvern som skal inn i prisguiden. ^^ 8953506[/snapback] Niice, jeg har alltid tenkt på å skaffe meg et overspenningsvern for pcen min men har liksom ikke komt meg så langt enda Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 God morgen. I dag er det overspenningsvern som skal inn i prisguiden. ^^ 8953506[/snapback] Niice, jeg har alltid tenkt på å skaffe meg et overspenningsvern for pcen min men har liksom ikke komt meg så langt enda 8953542[/snapback] Det ligger inne masse allerede, altså, bare en del som mangler også. Data>Eksterne komponenter>UPS og overspenningsvern Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Må bare kommentere noe som irriterer meg noe så gruuusomt! Det heter ikke hvem dag! Det heter hvilken dag! 8953142[/snapback] o.O Altså, følte bare for å svare på det her Vi vet jo at det er feil, men i mange dialekter sier vi bare hvem. Og jeg har aldri fått noen beskjed av norsklærer om at det er feil. Så jeg begynte ikke med å skrive hvilken, før noen bemerket det i SO Ellers, god morgen folkens. Det ser ut til at det blir regn i dag. Ellers er det store muligheter for at mrbjoern bare blir sittende å nerde, når de fleste kompisene hans har reist på ferie. Noen forumfolk som ikke bor alt for langt unna Vikersund som kunne tenke seg å ta seg en tur oppover? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ellers, god morgen folkens. Det ser ut til at det blir regn i dag. Ellers er det store muligheter for at mrbjoern bare blir sittende å nerde, når de fleste kompisene hans har reist på ferie. Noen forumfolk som ikke bor alt for langt unna Vikersund som kunne tenke seg å ta seg en tur oppover? 8953567[/snapback] Lønner seg å bo i Oslo om du vil møte forumfolk, har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Lønner seg å bo i Oslo om du vil møte forumfolk, har jeg funnet ut. 8953576[/snapback] Doh (Har hele tiden sagt at jeg vil bo i byen) Du kunne ikke tenke deg og ta en tur oppover uansett da? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Lønner seg å bo i Oslo om du vil møte forumfolk, har jeg funnet ut. 8953576[/snapback] Doh (Har hele tiden sagt at jeg vil bo i byen) Du kunne ikke tenke deg og ta en tur oppover uansett da? 8953592[/snapback] Får se når broren min drar til Østerrike om jeg ikke klarer å overtale mamma. Har fått lov til å både besøke og få besøk av forumfolk jeg aldri har møtt før, hehe. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) God morgen til deg Yoshi, og deg Knut Erik.. mrbjoern, ikke jeg som merket meg akkurat deg. Men jeg blir forbannet på meg selv om jeg presterer å si "hvem". http://www.fmh.moo.no/ Endret 27. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Får se når broren min drar til Østerrike om jeg ikke klarer å overtale mamma. Har fått lov til å både besøke og få besøk av forumfolk jeg aldri har møtt før, hehe. 8953597[/snapback] Yey Håper du kan komme da. Blir litt kjedelig her hjemme, i lengden. Neste uke reiser mutter og brodern på hytta, så da er jeg alene hjemme med pappa (som garantert kommer til å jobbe litt lange dager, for å ta noen ekstra dager med fri senere) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 God morgen til deg Yoshi, og deg Knut Erik.. mrbjoern, ikke jeg som merket meg akkurat deg. Men jeg blir forbannet på meg selv om jeg presterer å si "hvem". 8953606[/snapback] "Hvem hus?" Synes det bare er kos jeg Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvem / Hvilken problematikken er et stort problem i Buskerud i alle fall. Det er helt vanlig å både si og skrive hvem selv om det ikke er snakk om personer. Noen kaller det dialekt, jeg vil nå si at det er en nedarvet grammatisk feil DemoniZer: Melfacion, ikke Melfaction *pirke pirke* Er ganske mange som både sier og skriver det feil, så jeg har egentlig slutta å bry meg... bortsett fra innimellom. (uttale: "Mel - fak - ion" med lang a) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Melfacion, da beklager jeg skrivefeilen. Liker ikke det selv. "Melfaction" hadde en god smak. Vet ikke om du merket det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvem / Hvilken problematikken er et stort problem i Buskerud i alle fall. Det er helt vanlig å både si og skrive hvem selv om det ikke er snakk om personer. Noen kaller det dialekt, jeg vil nå si at det er en nedarvet grammatisk feil 8953633[/snapback] Hihi, men jeg synes jo det er litt rart at norsklæreren min ikke har sagt noe om det da. Kanskje hun ikke er klar over det selv? o.O Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Yeay, jeg lever idag å Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 mrbjoern, da ville jeg tatt det opp med henne. Det har ikke alltid vært slik, det er noe som har kommet i det siste. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg er så glad for at jeg ikke stakk på hove Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Yeay, jeg lever idag å 8953652[/snapback] Good for you Hvordan er sommerværet i dag? Så ut som om det kom til å regne i løpet av dagen når jeg dro på jobb her i alle fall. Men får vel ikke vite hvordan det ser ut før etter 4. (Er ikke noen vinduer på verkstedet her). Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Demoniz000r Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) mrbjoern, da ville jeg tatt det opp med henne. Det har ikke alltid vært slik, det er noe som har kommet i det siste. 8953662[/snapback] Er det jeg skal EDIT: Nei, nå skal man spille litt SimCity Ikke noe annet som skjer uansett Endret 27. juni 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg er så glad for at jeg ikke stakk på hove 8953664[/snapback] Au, da. Koselig med litt improviserte vannveier mellom telt da :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg