Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem regner dere som kongen av SO6? Bare et aldri så lite uskyldig spørsmål fra meg som lurer litt på dette. Det virker ofte som om SO har sitt eget hirearki. Så hvem er kongen over SO6? Og for at det ikke skal bli for mange "spam-innlegg" med kun et brukernavn i skal alle svar inneholde begrunnelse. Det er også lov å diskutere litt, så lenge det ikke fører til regelbrudd og personangrep.

Lenke til kommentar
Hvem regner dere som kongen av SO6? Bare et aldri så lite uskyldig spørsmål fra meg som lurer litt på dette. Det virker ofte som om SO har sitt eget hirearki. Så hvem er kongen over SO6? Og for at det ikke skal bli for mange "spam-innlegg" med kun et brukernavn i skal alle svar inneholde begrunnelse. Det er også lov å diskutere litt, så lenge det ikke fører til regelbrudd og personangrep.

8948858[/snapback]

Sannsynligvis breal eller Bundy, men jeg hadde ikke brukt ordet konge. Det får det til å virke som noe positivt.

Lenke til kommentar

Just det. Vel jeg tror man som brukermoderator bør strebe etter å være jordnær, ydmyk, men samtidig være autoritær når det trengs. Så litt makt må noen ganger til. B-real virker sånn sett som en fornuftig kar. Dessuten bør man ha god kjennskap til SO om man skal moderere her. Det er litt skummelt til tider. Har stengt tråden to ganger, men heldigvis ikke fått noen sinte PMs eller fiender. Så langt alt vel.

Lenke til kommentar

Flamefester er jo ikke så intelligent det heller da. Hva f hjelper en flamefest for da? Jeg tror den aktuelle moderator da bare blir enda mer irritert på brukerne og dermed ute av stand til å moderere skikkelig. Nei, skal man fikse slikt sender man PM-er med konstruktiv tilbakemelding.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...