El-Deno Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 God morgen! Noen andre som er tidlig oppe i dag? 8946088[/snapback] Sto faktisk opp deg og har vært på jobben litt nå. Kjempesulten, og trøtt som fy.. æsj for en dag. 8946123[/snapback] Føler med deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 I dag blir det kino. Lenge siden sist nå. Oceans Thirteen på Colosseum blir bra =D Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 God morgen folkens. DemoniZer: Jeg holdt på å få sjokk i går når jeg så du dro fra jobben til normal tid Kan ikke huske sist du ikke jobbet overtid (men allikevel satt her i SO). Lite å gjøre i disse ferietider altså? [russisk aksent]Vi er her for å fiske[/russisk] Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 God morgen folkens. DemoniZer: Jeg holdt på å få sjokk i går når jeg så du dro fra jobben til normal tid Kan ikke huske sist du ikke jobbet overtid (men allikevel satt her i SO). Lite å gjøre i disse ferietider altså? [russisk aksent]Vi er her for å fiske[/russisk] 8946170[/snapback] "Virr hierr fjorrå fjiiske" ..jeg kan nesten ikke huske det selv Blir 14 timer i morgen og på torsdag om det hjelper.. faktisk normal tid i dag og tenker jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor har ingen fortalt meg nytten av .sfv-filer før? Anyone, anbefal meg en sang! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor har ingen fortalt meg nytten av .sfv-filer før? Anyone, anbefal meg en sang! 8946182[/snapback] Spiders Web .sfv er kos Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen har puttet inn en ekstra DHCP server i nettverket vårt på jobben, det var meget snilt gjort Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen har puttet inn en ekstra DHCP server i nettverket vårt på jobben, det var meget snilt gjort 8946194[/snapback] Auch.. hvorfor egentlig? Trengtes det? ..jeg..må ha...kaffe.. *slepe bena bortover gulvet* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor har ingen fortalt meg nytten av .sfv-filer før? Anyone, anbefal meg en sang! 8946182[/snapback] Spiders Web .sfv er kos 8946189[/snapback] Jepp, var det jeg også fant ut. Sjekker integriteten på 60gb med .rar-filer, der noen av arkivene er skadet Noen har puttet inn en ekstra DHCP server i nettverket vårt på jobben, det var meget snilt gjort 8946194[/snapback] Haha, bare å begynne å lete Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Anyone, anbefal meg en sang! 8946182[/snapback] Joe Diffie - Jukebox Junkie Demon:Jaja, jeg slipper overtid i morra og fredag jeg, da... men i går, i dag og torsdag blir det noen timer... Men det er egentlig greit. Da har jeg til salt i såret i alle fall Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Melfaction: De timene er som regel lange. Men de verste timene er fortsatt om morgenen, komme igang. clvn: Flink gutt Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Auch.. hvorfor egentlig? Trengtes det? Vi tror det er en som ville ha sitt eget lille WLAN når han var på jobb og skulle leke seg med laptopen sin. Han har ofte med sin egen private laptop på jobb (noe som er veldig veldig fyfy ifølge policyen vår pga. virusfaren og slikt) som han leker seg med i arbeidstiden. Vi konfiskerte en 50 meter lang nettverkskabel for en stund siden, denne brukte han for å ha nettverk inne på pauserommet. Egentlig syns jeg det er helt utrolig hvor mye tid enkelte bruker på å få de 5 minutta med surfing. Han trenger ikke datamskin i jobben sin engang, han er møbelsnekker og skal bare snekre møbler, ikke tulle med laptoper og slik. Sinnsykt irriterende Haha, bare å begynne å lete Target terminated snart Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Og der var jeg inne på forumet igjen.. Det er så plagsomt når folk skal prøve å hindre meg fra å være her.. Haha. Han medarbeideren din er ikke akkurat det skrapeste kniven i skuffen. Du får sette han i en DMZ eller noe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei og god morgen SO Snakkes det om arbeidere som gjør ting de ikke får lov til? Anyways, i dag skal mrbjoern til Drammen *jippi?* Hva han skal gjøre der vet han ikke helt enda, men det blir vel en tur innom "Gammelt og Nytt" for å se på sverd osv (Ønske seg Katana til bursdagen sin) Så stikker man vel på besøk hos en kompis senere Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Haha. Han medarbeideren din er ikke akkurat det skrapeste kniven i skuffen. Du får sette han i en DMZ eller noe Det blir vanskelig når han har med seg pcen ulovlig på jobben og finner tak i nettverkspunkter rundt om som han kobler seg på i Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 God morgen SO-gjengere. Da sitter jeg her hos hw igjen. Nokså trøtt, ble litt for seint i går med tanke på hvor tidlig jeg skulle opp.. Jaja. I dag blir det rett hjem etter jobben, iallfall. Hvordan står det til? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Equerm: Få sjefen din til å prate med han. Han skal snekre møbler i arbeidstiden sin, ikke surfe btw, frasen "Penis søker vagina, søknader sendes på PM" var genial :!: edit: $ rar e -r *.rar Endret 26. juni 2007 av clvn Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Equerm: Få sjefen din til å prate med han. Han skal snekre møbler i arbeidstiden sin, ikke surfe Ja jeg tror han burde se frem til neste gang han kommer på jobb, det er i dag rundt 2 tiden. Høhø Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Haha. Han medarbeideren din er ikke akkurat det skrapeste kniven i skuffen. Du får sette han i en DMZ eller noe Det blir vanskelig når han har med seg pcen ulovlig på jobben og finner tak i nettverkspunkter rundt om som han kobler seg på i 8946345[/snapback] Føøørst.. God morgen mrbjoern og Vegard! ..hva med å ha domenekontroll på nettverkspunktene? EDIT: Eller mac-auth! Endret 26. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Yeay, jeg fikk motorsykkel igår, var sinsykt rått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg