Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stopper mye opp, og har svært dårlig hukommelse. Det eneste som fungerer for meg er å spille et parti om gangen, og det mange ganger til det sitter i fingrene. Hodet mitt kommer hvertfall ikke til å huske det. Jeg er ikke flink å spille direkte av noter, men må øve med noter. Dermed stopper jeg opp mange ganger, men det blir jo bra til slutt. ;)

Lenke til kommentar
Kibs: Awesome! Vi burde fixe en tråd hvor vi kan vise våre musikalske skills. =D til glede og inspirasjon for alle!

8944656[/snapback]

JAAA!

 

Neeeeeeij! :mad:

 

Jeg stopper mye opp, og har svært dårlig hukommelse. Det eneste som fungerer for meg er å spille et parti om gangen, og det mange ganger til det sitter i fingrene. Hodet mitt kommer hvertfall ikke til å huske det. Jeg er ikke flink å spille direkte av noter, men må øve med noter. Dermed stopper jeg opp mange ganger, men det blir jo bra til slutt. ;)

8944661[/snapback]

Det er måten å gjøre det på. Heldige deg som får spille det du vil. Det får jeg vel på piano nå, men.. jaja.

Lenke til kommentar
Btw: hvorfor trenger du win98?

Trengte et OS på en gammel PC og hadde ikke lyst til å kjøre XP på den treige dritten :whistle:

 

Men nå har jeg fikset partisjoner så, forhåpentligvis var det et av de største problemene :)

 

EDIT: Ubuntu er jo lett å installere, iallefall Feisty Fawn ;)

Endret av Sirslask
Lenke til kommentar

Sirslask: Thanx :>

 

Snorre: Øvelse gjør meste iguess. Det jeg lærte å spille før (maple leaf rag f eks) sitter så godt i fingra enda at jeg kan spille det i blinde. Ren mekanikk - ikke så mye skills. :p Mye kulere å kunne improvisere.. ååh det vil jeg kunne.

 

Kibs: Halp u got mad and stuff :---\

Lenke til kommentar
Kibs: mmm får vel ta ditt ord for det da.. selv om.. jeg synes du burde filme når du works that bass! :D jeg blir så målløs av folk som kan spille ting

8944702[/snapback]

Hæ? Når sa jeg at jeg kan spille bass? Å spille og å KUNNE spille er ikke det samme! :cry:

Lenke til kommentar
Jeg drakk skikkelig ekkel te, men helte den ut og tok en pils.

8944731[/snapback]

Good for you :)

 

@ Knut Erik og Kibs:

 

Min far har x antall el-gitarer hengende nede i "kjelleren". Jeg kan ikke spille gitar, bare bitte litt. Det er utrolig frustrerende. Bass-gitar har han også. Prøvde å lære meg å spille bass-gitar, men det fungerte dårlig. Kanskje for liten motivasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...