Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

God morgen Shikaru! Sovet godt? :)

8940799[/snapback]

Sov kjempegodt :D

Vært å dusja nå, så er rein og pen :p

 

Også fant jeg en t-skjorte jeg kjøpte i fjor, som var nesten litt småtrang nederst, men nå passern bra som bare det ^^

 

Edit:

 

Shikaru er min helt.

8940887[/snapback]

 

:dontgetit: takk? :)

 

dobbel edit: Jeg fikk tegna en del i natt ^^

alt i fra damer til bodybuildere.

Fortsatt noe som mangler, men jeg er på vei til å forstå mer og mer, så det blir lettere å tegne folk som ser brukaness ut.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shikaru, du får si ifra om du har lyst til å dele tegninger og slikt med meg. Jeg er intressert i arbeidet ditt som sagt.

 

Forresten, hva vet du om tegnebrett? Jeg er skikkelig dårlig på dette, men kunne tenke meg å bli god. Jeg kan jo tegne, men forestiller meg at det er anderledes.

8940997[/snapback]

Jeg kan godt scanne inn noen skisser du kan se om du vil. men da må bli seinere i dag. på rydde og sånt fordi det kommer en kompis med pcn sin hit etterpå.

Også veit jeg ikke så veldig mye om tegnebrett.

 

Jeg har et wacom graphire 3 A5 brett. Er veldig fornøyd med det.

God trykkfølsomhet og sånt.

men er fortsatt ikke like god til å tegne på tegnebrett som jeg er på ark.

Er jo ikke noe spessielt med motstand, siden det er på en måte som å tegne på glass.

Er jo plastikk liksom.

Men det er jo noen som er helt reser på tegnebrett. Kjenner opptil flere som er like flink med det, som på vanlig ark.

Du har jo tegneferdigheter som bare det, så jeg ville foreslått et wacom tegnebrett ( wacom er vel det mest populære, og beste trur jeg )

 

uff detta blei en lang post :p

Lenke til kommentar
*slite ut en saks*

 

Jeg tenkte kanskje jeg skulle kjøpe et Wacom A5, men jeg vil gjerne ha dette tilpasset widescreen om jeg skal ha det. Jeg og kjenner flere som er helt vanvittige på tegnebrett, men jeg klarer ikke få det til. Det blir direkte stygt. Får ikke den finpussingen jeg ønsker.

 

Takk uansett.. :)

Lenke til kommentar
Damn right you are. :wee:

Det blir dem jeg ser i morgen.. Oi faen! Queens of the Stone Age har byttet dag. Dem og, altså. Og My Midnight Creeps. Og kanskje Kaisers Chiefs.

8941100[/snapback]

 

Når skal du være på togstasjonen i arendal da? E kan møte deg, jeg er han som står å vifter med tissen!

Lenke til kommentar
Takk uansett.. :)

8941107[/snapback]

Det tar tid å venne seg til det.

Kommer ikke på to sekunder.

 

Og jeg kjører dual screen, og det funker helt fint for meg å tegne.

8941154[/snapback]

 

Men du tegner vel ikke over begge skjermene? Misliker at kanten på skjermen er der.

 

Men nå kjører jeg hjem, tar gjerne imot bilder senere.

Sender deg PM med MSN-adresse.

Lenke til kommentar
Damn right you are. :wee:

Det blir dem jeg ser i morgen.. Oi faen! Queens of the Stone Age har byttet dag. Dem og, altså. Og My Midnight Creeps. Og kanskje Kaisers Chiefs.

8941100[/snapback]

 

Når skal du være på togstasjonen i arendal da? E kan møte deg, jeg er han som står å vifter med tissen!

8941182[/snapback]

Jeg er ikke på togstasjonen. Bussterminalen er jeg... 2235. :wee:

Lenke til kommentar
Men du tegner vel ikke over begge skjermene? Misliker at kanten på skjermen er der.

Gjør ikke det, men tegnebrettet er hele greia.

altså, om jeg tar pennen på i høyre hjørnet, så vil et komme på høyre hjørnet på skjermen.

 

Bah dårlig til å forklare.

Håper du forstår hva jeg mener :p

Lenke til kommentar

Bad Boys II? Da jeg så den på kino for noen år siden syntes jeg det var en ganske dårlig film. Kanskje jeg må se den på nytt en dag.

 

Jeg kom akkurat hjem fra jobb. I morges måtte jeg stå opp 05:45 for morgenskiftet og i går jobba jeg til ti på kvelden. Herlig med fri i morgen. ;)

 

PS: Lenge siden jeg har posta her.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Woohoo, har fått meg "ny" stol. Fant en gammel campingstol som viste seg å være meget komfortabel. Ser ut som en interiørkatalog fra 70-tallet, men her er det nytelse fremfor utseende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...