Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, nå er jeg litt stressa. 4 dager til vi drar til Roskilde, og 3 av oss har ikke telt. Tomat-Ulf og jeg skal kjøpe idag, men det er utsolgt for de teltene så har vi et skikkelig stort problem.  :ermm:

8940197[/snapback]

 

Laavo er tingen.

 

Kjøp denne så får du med mannebein.

 

01_Laavo.jpg

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Vikersund? Er ikke det liek mange mil unna Oslo? :p

8940322[/snapback]

Altså, hvis man uansett skal sørover, er det ikke veldig store omveien å kjøre innom Vikersund. Som Melfacion sa, det er bare en time unna. :)

 

Noe som minner meg på. Noen Oslofolk som vil komme på besøk en dag i ferien? Er dødskjedelig her...

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Vikersund? Er ikke det liek mange mil unna Oslo? :p

8940322[/snapback]

Altså, hvis man uansett skal sørover, er det ikke veldig store omveien å kjøre innom Vikersund. Som Melfacion sa, det er bare en time unna. :)

 

Noe som minner meg på. Noen Oslofolk som vil komme på besøk en dag i ferien? Er dødskjedelig her...

8940349[/snapback]

Jeg får mye tid å slå ihjel når Hippie-Erlend drar utenlands med kjæresten. :hmm:

Lenke til kommentar
Altså, hvis man uansett skal sørover, er det ikke veldig store omveien å kjøre innom Vikersund. Som Melfacion sa, det er bare en time unna. :)

 

Noe som minner meg på. Noen Oslofolk som vil komme på besøk en dag i ferien? Er dødskjedelig her...

8940349[/snapback]

 

Ferie? Nå skjønner jeg ikke helt? :p

 

Får ikke sommerferien min før siste uka i juli, jeg da...

 

Men siden jeg ikke er Oslofolk får jeg vel ikke komme uansett :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg får mye tid å slå ihjel når Hippie-Erlend drar utenlands med kjæresten. :hmm:

8940365[/snapback]

Du kan komme til meg å se på Death Note :) Eller en annen anime serie. Jeg har masse! :dribble:

 

Håper bare jeg får en uke som jeg kan bo alene hjemme i sommer jeg. Da slipper jeg mas om at jeg skal huske på ditten og datten... (+ alle forumfolka som har tenkt seg på besøk) :wee:

 

EDIT: Melfacion

Har skolefri nå. U-skole er en fin bil :)

 

Du kan jo seff komme, selv om du ikke er fra Oslo også.

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...