Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte det ja. Jeg er i seriøst dårlig form, og må trene. Det er trist, men sant.

8939707[/snapback]

Prøv dette: http://www.iform.no/pub/art.php?id=23

Husk å løp tidlig på dagen, da forbrenner du mest i løpet av en dag. Spis mat med mye proteiner og karbohydrater. Prøv å bare spise godteri og usunn mat en dag i uka. Ta deg en tur innom treningsforum.no eller treningsdelen av forumet her. Tar faen ikke mange ukene før man begynner å se forskjell. Løft vekter i tillegg for optimal veknedgang! Da bytter du ut noe av fettet med muskler.

 

Får løpe da *sukk*

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Siste scenen er trist, og når vals-låten settes inn når den triste stemningen enorme høyder. En bedre film har jeg knapt sett, til tross for den noe syke historien....

 

Gleder meg til jeg kjører Harry Potter-filmmaraton en av de nærmeste dagene. Det blir bare rått. Desverre kan det hende at det blir meg alene. Har enda ikke fått noen helt med på det.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Han satt med sin kule "gjeng", de ledde av han etterpå.

 

Og Mesa, satster du på sunn sommerferie og? Da er vi ihvertfall to.

8939680[/snapback]

Hihi

 

Jeg heter ikke mesa btw. En annen måte å si "me" på :wee: Vet ikke helt om du skjønte posten min jeg. Jeg har kjøpt sjokolade, skolebrød osv til frokost. En veldig "sunn" sommerferie :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...