Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Jeg blir så forbannet av å høre om encellede livsformer som kaller andre for taper, homo og lignende. Måtte de brenne! Det er overhodet ikke digg å bli mobbet gjennom hele barneskolen f. eks.

8939569[/snapback]

Ja, enkelte lover burde tøyes litt når man snakker om slike mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blir så forbannet av å høre om encellede livsformer som kaller andre for taper, homo og lignende. Måtte de brenne! Det er overhodet ikke digg å bli mobbet gjennom hele barneskolen f. eks.

8939569[/snapback]

 

..og ungdomsskolen..

 

"Ludvig er homo!" var det en som skrek med en musikktone i seg, "Da er vi to!" svarte jeg like lystig, da ble han sur. Jeg lo, han furta.

8939590[/snapback]

 

Det er bra! Litt vittig igrunn.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
"Ludvig er homo!" var det en som skrek med en musikktone i seg, "Da er vi to!" svarte jeg like lystig, da ble han sur. Jeg lo, han furta.

8939590[/snapback]

Haha, veldig bra svart! ;)

Lenke til kommentar
Det var en sånn som tror han er kul, sånne er tragiske at jeg ikke har ord.

8939605[/snapback]

 

Du kan bare tenke at det er de som har problemer, ikke du.

 

Forresten, fiks avataren din da vel :)

 

---

 

EDIT: Mat mat mat! Snakkes om 30 min! *sprinte vekk fra kontoret*

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar

Er det ikke et kjent fenomen at mange mobbere, aka de tøffe, faller utenfor samfunnet senere i livet? Mange dropper ut av skolen. De har liten lærelyst osv osv. Jeg synes det er oppmuntrende nok at jeg har kommet meg så langt som jeg har gjort. Er ferdig med videregående skole, almennfaglig linje. Skal studere til høsten mest sannsynlig. Ja, jeg har klart meg riktig så bra.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er det ikke et kjent fenomen at mange mobbere, aka de tøffe, faller utenfor samfunnet senere i livet? Mange dropper ut av skolen. De har liten lærelyst osv osv. Jeg synes det er oppmuntrende nok at jeg har kommet meg så langt som jeg har gjort. Er ferdig med videregående skole, almennfaglig linje. Skal studere til høsten mest sannsynlig. Ja, jeg har klart meg riktig så bra.

8939618[/snapback]

Det som holder motet mitt oppe, hehe.. Alltid om noen finner på å kommentere et eller annet ved meg på skolen (mye å hakke på meg for, altså, jeg har f.eks. gode karakterer, jobb, langt hår og slikt..) så bare ignorerer jeg det (har jo sosialangst, er ikke alltids like lett å si noe) og tenker at jeg kommer meg lenger enn dem her i livet. Å følge med på grunnskolen er en god kapital, altså. :p

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke lyst til å løpe. Men skal jeg komme meg i form og gå ned i vekt er jeg pokker nødt. Her i Bergen er det fint vær da, så sånn er jeg heldig. Og ta deg en løpetur du og. Røyk kan vente til etterpå.

8939684[/snapback]

*Sjokkert* :ph34r: Er det _fint_ vær i Bergen? Det må jo være guds under eller noe.

North_Garden: Gratulerer, hva er det da? :)

Endret av Deminust
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...